شعار سال در شهرستان سرخس جامه عمل پوشیده است/ افراد خودشان را خرج احزاب و گروه هایی که منافع زودگذر دارند، نکنند
شعار سال در شهرستان سرخس جامه عمل پوشیده است/ افراد خودشان را خرج احزاب و گروه هایی که منافع زودگذر دارند، نکنند
امام جمعه سرخس گفت: در شهرستان سرخس مسئولان در کنار یکدیگر در حال خدمت رسانی به مردم هستند و شعار سال در شهرستان سرخس جامه عمل پوشیده است.

حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس درباره نمود شعار «دولت و ملت همدلی و هم زبانی» در شهرستان سرخس گفت: شعار «دولت و ملت همدلی و هم زبانی» که توسط رهبر معظم انقلاب اعلام شد در حقیقت یک ریل گذاری برای همه ی کشور بود و پیش بینی مقام معظم رهبری نیز این بود که دشمن می خواهد در مسئله هسته ای از تضاد نظرات سوء استفاده کند.

 

امام جمعه سرخس بیان کرد: کشور ما کشوری است که به واقع در آن آزادی بیان است و به طور کامل شاهد دموکراسی هستیم.

 

ارژنگ ادامه داد: طبیعی است که دشمن در مسئله هسته ای بخواهد از تضاد دیدگاه ها سوء استفاده کند و اختلاف و تفرقه بین مردم ما بیندازد.

 

وی با بیان اینکه علیرغم اختلاف سلیقه ها و نظرها همه ی آحاد مردم همدل و هم زبان هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم وحدت بین آحاد و اقشار مختلف مردم با توجه به نزدیکی به انتخابات بیش از پیش باشد و شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

 

امام جمعه سرخس اظهار کرد: الحمدلله در شهرستان سرخس جو آرامی حاکم است و توصیه ما همیشه این است که افراد خودشان را خرج احزاب و گروه هایی که منافع زودگذر دارند، نکنند.

 

ارژنگ تاکید کرد: در شهرستان سرخس مسئولان در کنار یکدیگر در حال خدمت رسانی به مردم هستند و شعار سال در شهرستان سرخس جامه عمل پوشیده است.

 

وی در پایان گفت: مسئولان شهرستان سرخس به دنبال این هستند تا یک گشایشی در حوزه اقتصادی در شهرستان ایجاد شود.

انتهای پیام/ع