آماده عقد قرارداد با پزشکان متخصص برای درمانگاه سرخس هستیم
آماده عقد قرارداد با پزشکان متخصص برای درمانگاه سرخس هستیم
مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی گفت: آماده عقد قرارداد با پزشکان متخصص برای درمانگاه تامین اجتماعی سرخس هستیم.

به گزارش نسیم سرخس، حمید داستانی، پیرو درج گزارشی با عنوان «خدمت‌رسانی در تنها درمانگاه تامین اجتماعی سرخس قفل شد» در خبرگزاری تسنیم خراسان‌رضوی اظهار داشت: برای همکاری و استخدام پزشک متخصص در درمانگاه تامین اجتماعی سرخس اعلام آمادگی کرده‌ایم اما متاسفانه هنوز از سوی پزشکان متخصص درخواستی به ما ارائه نشده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان‌رضوی در بیان علت این مسئله عنوان کرد: از زمانی که طرح تحول نظام سلامت اجرایی شد به دلیل یارانه‌ای که به این طرح اختصاص یافته پزشکان متخصص تمایل کمتری برای حضور در درمانگاه‌های تامین اجتماعی دارند.

داستانی با اشاره به اینکه تقریبا دریافتی پزشکان طرح تحول سلامت ۳ برابر پزشکان تامین اجتماعی است، خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی از دریافت این یارانه محروم است با این حال آمادگی خود را برای جذب پزشک متخصص برای درمانگاه این شهرستان اعلام کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه اعزام به مشهد برای بیماران تامین اجتماعی سرخس ممنوع نشده است، گفت: بیشترین آمار اعزام به مشهد را به نسبت جمعیت در شهرستان سرخس داشته‌ایم و تنها ممکن است در مواردی مدیر درمانگاه بنا به صلاحدید پزشکی از اعزام ممانعت کرده باشد.

انتهای پیام/