پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس مقام برتر روابط عمومی های وزارت نفت را کسب کرد
پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس مقام برتر روابط عمومی های وزارت نفت را کسب کرد
شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس در هفتمین جشنواره روابط عمومی های صنعت نفت و برای دومین سال متوالی، موفق به کسب مقام برتر این جشنواره شد.
به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس در هفتمین جشنواره روابط عمومی های صنعت نفت و برای دومین سال متوالی، موفق به کسب مقام برتر این جشنواره شد.
این جشنواره با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت و گاز و مسئولان روابط عمومی شرکت های تابعه وزارت نفت در محل تالار اجتماعات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران برگزار شد.
روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس در این دوره از جشنواره در رشته تبلیغات رتبه برتر را در سطح وزارت نفت کسب کرد.
 
متن لوح تقدیر بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت بدین شرح است:
جناب آقای ابوالفضل نعمتی
رئیس محترم روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس
احراز مقام و رتبه برتر رشته تبلیغات در هفتمین جشنواره روابط عمومی برتر صنعت نفت نشان از خدمات صادقانه و روحیه مسئولیت پذیری و حسن فعالیت شماست، عملکرد امید بخش جنابعالی در تحقق اهداف ارتباطی و اطلاع رسانی صنعت نفت موجب دلگرمی همه همکاران است.
از خداوند عزت و توفیق روز افزونتان در خدمتگزاری به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم.
تقدیرنامه پالایشگاه گاز سرخس
گفتنی است: روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس در سال گذشته نیز در ششمین دوره جشنواره مذکور، توانسته بود در رشته ارتباطات رسانه ای رتبه برتر را در سطح وزارت نفت کسب نماید.
انتهای پیام/ع