درمانگاه تامین اجتماعی سرخس جوابگوی ۴۰ هزار بیمه‌شده نیست
درمانگاه تامین اجتماعی سرخس جوابگوی ۴۰ هزار بیمه‌شده نیست
فرماندار سرخس گفت: متاسفانه مدیریت درمان استان توجهی در سال‌های گذشته به ارتقای درمانگاه و تقاضای بیمه‌شدگان سرخسی نداشته است که این کار سبب نارضایتی افراد تحت پوشش این سازمان شده است.

به گزارش نسیم سرخس، حسین سنجرانی اظهار کرد: متاسفانه مدیریت درمان استان توجهی در سال‌های گذشته به ارتقای درمانگاه و تقاضای بیمه‌شدگان سرخسی نداشته است که این کار سبب نارضایتی افراد تحت پوشش این سازمان شده است.

فرماندار سرخس در ادامه افزود: درمانگاه تامین اجتماعی سرخس در سطح ۲ است که در حال حاضر با این وضعیت جوابگوی بیش از ۴۰ هزار بیمه شده شهرستان نیست.

وی تصریح کرد: نبود متخصص در این درمانگاه سبب شده است بیمه‌شدگان بر خلاف میل باطنی و با مشکلات بسیار به مرکز استان مراجعه کرده تا تحت درمان قرار گیرند.

سنجرانی اظهار داشت: انتظارات بالاست و تعداد پذیرش بیمار محدود است و از این رو با اینکه این درمانگاه به صورت دو شیفت کار می‌کند کاستی‌های فراوانی دارد که مهم‌ترین آنها کمبود بخش بستری، پاره وقت‌بودن بخش دندانپزشکی و نبود متخصص اطفال و زنان است.

فرماندار سرخس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعداد بیمه‌شدگان در این شهرستان بالاست می‌طلبد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به دنبال ارتقای این درمانگاه به بیمارستان باشد تا سبب رضایت مردم مرزنشین و مرزبان سرخس شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/