از شرکت در تعزیه ها تا حضور در مراسم عزای سید و سالار شهیدان!
از شرکت در تعزیه ها تا حضور در مراسم عزای سید و سالار شهیدان!
در حالی که مردم سوگوار شهرستان سرخس با حضور در هیئت های مذهبی به سوگواری عزای سید و سالار شهیدان مشغول هستند کاندیداهای احتمالی انتخابات با بی توجهی به فضیلت این شب ها با راه اندازی میتینگ های سیاسی مورد تعجب اقشار مردم شده اند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، با نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس و آغاز فعالیت گروه های سیاسی، نه به صورت چراغ خاموش بلکه به صورت آشکارا و با استفاده از ظرفیت مجالس سیاسی غیررسمی و حتی مراسمات سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام شاهد میتینگ های سیاسی کاندیداهای احتمالی در شهرستان سرخس هستیم.

 

در حالی که مردم سوگوار شهرستان سرخس با حضور در هیئت های مذهبی و دسته های عزاداری به سوگواری عزای سید و سالار شهیدان مشغول هستند کاندیداهای احتمالی انتخابات با بی توجهی به فضیلت این شب ها با راه اندازی میتینگ های سیاسی مورد تعجب اقشار مردم شده اند.

 

افرادی که حتی در شب های عزای سرور و سالار شهیدان از منافع سیاسی خود نمی گذرند و با برگزاری میتینگ های سیاسی باطن دنیایی خود را به مردم نشان می دهند.

 

در شب های گذشته نیز شاهد حضور این افراد در هیئت های مذهبی سرخس بودیم که در برخی موارد موج نارضایتی مردمی را در پی داشته است.

 

تبلیغات انتخاباتی از ماه ها قبل در شهرستان سرخس شروع شده است و شاهد حضور کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس در مراسمات ختم و شادی و حتی در روزهای گذشته در مراسمات عزای سید و سالار شهیدان بودیم.

 

استفاده از ابزارهای دینی برای برگزاری میتینگ های سیاسی قطعا نارضایتی مردم ولایتمدار شهرستان سرخس را در پی خواهد داشت، پس بهتر است کاندیداهای انتخابات در زمان و مکانی مناسب ابراز وجود کنند و مراسمات مذهبی را درگیر منفت طلبی های شخصی خود نکنند.

 

مجالس عزای سید و سالار شهیدان نباید به میتینگ های سیاسی تبدیل شود چون شأن مجالس امام حسین علیه السلام خیلی بالاتر از آن است که فرد یا گروهی بخواهد از آن استفاده شخصی یا سیاسی داشته باشند.

انتهای پیام/