آمادگی شبکه دامپزشکی سرخس برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
آمادگی شبکه دامپزشکی سرخس برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
رئیس شبکه دامپزشکی سرخس از اجرای طرح نظارت بهداشتی و شرعی دام های قربانی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرستان خبر داد.

عباس باغبان نژاد در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با بیان اینکه شبکه دامپزشکی شهرستان برای اجرای طرح نظارت بهداشتی و شرعی دام های قربانی در ایام تاسوعا و عاشواری حسینی آمادگی کامل دارد، گفت: به استناد تبصره ۲ ماده ۲ آیین نامه بازرسی و معاینه بهداشتی گوشت در کشتارگاه های کشور به منظورتامین بهداشت گوشت دام های نذری و بهداشت عمومی و حفظ سلامت مصرف کنندگان هیئت های مذهبی و شهروندان بایستی در خصوص هدایت حداکثری دامهای قربانی به کشتارگاه شهرداری سرخس در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی همکاری لازم را را داشته باشند.

 

رئیس شبکه دامپزشکی سرخس افزود: شبکه دامپزشکی سرخس در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی آماده خدمت رسانی به خیرین با انجام نظارت بهداشتی و شرعی دام های کشتاری در کشتارگاه شهرداری سرخس است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور پوشش بهداشتی بیشتر در مواقع اضطراری اکیپ بهداشتی سیار این شبکه در میدان شهید چشک مستقر می باشد.

 

باغبان نژاد در پایان گفت: شماره تلفن ۳۴۵۲۲۰۳۹ این شبکه نیز آماده پاسخگویی به منظور خدمت رسانی به عزاداران حسینی خواهد بود.

انتهای پیام/