نمایشگاه «مرثیه آفتاب» در سرخس برپا شد
نمایشگاه «مرثیه آفتاب» در سرخس برپا شد
همزمان با ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداالله الحسین(ع)، نمایشگاه تبلیغی با عنوان "مرثیه آفتاب" به همت پالایشگاه گاز سرخس در شهرک گاز شهید مهاجر برپا شد.

محمدرضا به‌آبادی دبیر کمیته فرهنگی این شرکت در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: در این نمایشگاه ۲۵ غرفه دایر شده که آغاز این نمایشگاه از نبوت پیامبر تا ولادت و شهادت حضرت امام حسین (ع) به تصویر درآمده است.

 

وی افزود: در بخش‌های مختلف این نمایشگاه سعی شده است تا روایت زندگی امام حسین (ع) و خاندان باوفایش تا شهادت آن حضرت به تصویر کشیده شود تا بازدیدکنندگان با زندگی حضرت در آن دوران آشنا شوند.

 

دبیر کمیته فرهنگی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد اظهار کرد: همچنین در بخش دیگری از فضای حسینیه این نمایشگاه، روایت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در صحرای کربلا برای بازدیدکنندگان به صورت پرده‌خوانی اجرا شده است.
به‌آبادی در خصوص ارادت شیعیان به امام حسین (ع) و برگزاری مراسم‌های عزاداری در ایام محرم بیان کرد: امام صادق (ع) می‌فرمایند به خاطر عشق امام حسین (ع) خداوند محبتی در دل‌های مومنان قرارداده که این به هیچ‌وجه خاموش نمی‌شود و سال به سال شاهد حضور بیش‌تر شیعیان و مسلمانان از سرتاسر جهان در برنامه‌های ایام محرم هستیم.

 

دبیر کمیته فرهنگی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در ادامه پیام حضور شیعیان در ایام عزاداری حضرت امام حسین (ع) در جهان را برای گروه‌های تروریستی نظیر داعش در کشورهای مسلمان، دفاع از دین و اسلام و تمامیت ارضی حرمین اهل بیت دانست.

 

مسئول برپایی این نمایشگاه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا تاریخ ششم آبان ماه امسال در شهرک گاز شهید مهاجر سرخس دایر است.

 

بازدید از این نمایشگاه صبح‌ها ویژه گروه‌های دانش‌آموزی و بعدازظهرها ویژه خانواده‌هاست.

انتهای پیام/