«تجارت مرگ» آل سعود در رمی جمرات
«تجارت مرگ» آل سعود در رمی جمرات
«تجارت مرگ» امروز به یکی از ابزار و اهداف سعودی ها و حکام مرتجع عربی برای حفظ جایگاه از دست رفته شان تبدیل شده است.

به گزارش نسیم سرخس، حادثه امروز زائران حج تمتع به دلیل ازدحام جمعیت در رمی جمرات بار دیگر بی عرضگی رژیم سعودی را در اداره حرمین شریفین نشان داد.

 

خاورمیانه در حالی این روزها درگیر جنگ های نیابتی شده که در همه ی این جنگ ها یک پای ثابت آن رژیم سعودی است.

 

ایجاد تنش در خاورمیانه و کشورهایی مانند عراق، لبنان، سوریه، بحرین و به تازگی در یمن از جمله اهداف حکومت آل سعود برای حفظ جایگاه از دست رفته شان است.

 

حکام مست سعودی امروز برای فرار از سقوط و حفظ جایگاه خود دست به هر جنایتی می زنند؛ جنایاتی که حتی کودکان مظلوم را نشانه رفته است.

 

بی شک کشتار زائران خانه خدا نیز دسیسه ای برای حفظ سیاست های استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار است و به قول امام روح الله کارنامه سیاه و ننگین حاکمان بی‏درد کشورهای اسلامی حکایت از افزودن درد و مصیبت بر پیکر نیمه جان اسلام و مسلمین دارد.

 

حاکمان بی غیرت آل سعود که دوستان اسرائیل کودک کش و نوکر آمریکایی ها در منطقه هستند بیش از گذشته بی کفایتی آن ها در اداره حرمین شریفین به اثبات رسیده است.

 

وقایع حج ۱۳۶۶ و مراسم برائت از مشرکین در مکه مکرمه و کشتار ۴۰۲ نفر از مسلمانان توسط مزدوران آل سعود که ۲۷۵ نفر آن ها ایرانی بودند و بعد از آن شهادت بیش از ۲ هزار ۹۰۰ نفر از زائران خانه خدا از سال ۱۹۹۴میلادی تاکنون که بیشترین آن در مراسم رمی جمرات اتفاق افتاده است، عمق ناتوانی آل سعود در اداره این مراسم مذهبی و  اداره حرمین شریفین را نشان می دهد.

 

رمی جمرات، امروز به تجارت مرگ رژیم سعودی و قربانگاه زائران خانه خدا تبدیل شده و شاهد بیشترین حوادث ناگوار برای زائران خانه خدا در این مراسم هستیم.

 

کشتار زائران خانه خدا در سال ۶۶، حوادث ناگوار در مراسم رمی جمرات، آتش‌سوزی چادرهای حجاج در منا، ریزش تونل‌ها و پل‌ها و اخیراً سقوط دکل بالابر در کنار کعبه ثابت می کند که رژیم آل سعود از توانایی لازم برای اداره حرمین شریفین برخوردار نیست و باید تصمیمی قاطع برای اداره حرمین شریفین توسط کشورهای اسلامی گرفته شود تا دیگر شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 

موسم حج و در زمانی که زمین را مهلت صلح، پرستش و امنیت و وعده دیدار خلق با خدا قرار داده اند، متاسفانه شاهد شهادت زائران خانه خدا به دلیل بی عرضگی و بی کفایتی رژیم سعودی هستیم، حوادثی که می تواند مسلمانان را نسبت به دسیسه های استکباری رژیم سعودی بیش از گذشته بیدارتر کند.

انتهای پیام/