سودای نبرد نظامی توسط دشمنان جاهلانه است
سودای نبرد نظامی توسط دشمنان جاهلانه است
امام جمعه سرخس با بیان اینکه سودای نبرد نظامی توسط دشمنان جاهلانه است، گفت: بیشترین سفارش در وصیتنامه شهدا اطاعت از ولایت است که اگر این سفارش در ملت غیور ایران متبلور شود دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان سرخس با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی ایران اهل تجاوز نبوده و نیست اما اگر متجاوزی قصد تجاوز به ایران اسلامی را داشته باشد ملت غیور ایران اسلامی پای او را قطع خواهند کرد.

 

امام جمعه سرخس به بیان رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت و افزود: دشمن که تاب پیروزی انقلاب اسلامی را نداشت به دنبال این بود که جلوی این نورافشانی را بگیرد اما از قدرت ناپیدای ایران اسلامی که معنویت بود غافل شد و ضربه مهلکی خورد.

 

ارژنگ ادامه داد: دشمن، همدلی و هم زبانی آن دوران را هرگز پیش بینی نمی کرد و به همین دلیل باعث قضاوت های زودهنگام و توهم پیروزی چند روزه آنان در جنگ شد.

 

وی توکل بر خدا، نفوذ کلام رهبری دینی و قدرت بسیج همگانی را از عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: دشمن هیچ گاه تمسک فرماندهان و رزمندگان ما را به اسلام ناب محمدی درک نکرد  که همین عوامل باید امروز نیز در مقابل تحریم های ظالمانه دشمن مورد توجه قرار بگیرد.

 

امام جمعه سرخس با بیان اینکه امروز دشمن اقتصاد و فرهنگ ما را نشانه گرفته است، عنوان کرد: همانند سال های دفاع مقدس که ایران اسلامی در برابر ده ها کشور و با دست خالی ایستاد امروز نیز باید با پایمردی و استقامت، نگاه به درون و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دشمن را در این عرصه ناکام بگذاریم.

 

ارژنگ تصریح کرد: امروز که دشمنان نظام اسلامی به دنبال نفوذ و رخنه فرهنگی در کشورمان هستند باید بیش از گذشته ارزش های دفاع مقدس را یادآور شویم.

 

وی در پایان با بیان اینکه سودای نبرد نظامی توسط دشمنان جاهلانه است، خاطرنشان کرد: بیشترین سفارش در وصیتنامه شهدا اطاعت از ولایت است که اگر این سفارش در ملت غیور ایران متبلور شود دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

انتهای پیام/