به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، با توجه به مطالبه مردمی و طبق پیگیریهای امروز خبرنگار از مسئولان مربوطه، حرکت قطار مسافری سرخس به حالت عادی برگشته است.
پاسخ به این سوال هم که چرا برخی رامهای قطار در سامانه بلیتفروشی قابل مشاهده نیست، با پیگیری خبرنگار ما مشخص شد، علت حذف این رامها برای سرویس یا تعمیرات قطار مسافری بهدلیل بروز ریزگردهای مسیر است.
با توجه به بررسی سامانه دریافت بلیت، هر چند روز یکبار (حدودا هفتهای یکبار) قطار مسافری صبحها از سرخس به مشهد حرکت و عصرها بهدلیل سرویس و تعمیرات در مشهد متوقف و روز بعد دوباره خدماترسانی میکند.
با بررسی خبرنگار ما، هماکنون دریافت بلیت از سامانه http://ticket.rai.ir برای همشهریان سرخسی امکانپذیر است؛ همشهریان گرامی با ورود به این سایت میتوانند بهطور دقیق از تاریخهای حرکت قطار مسافری کسب اطلاع کنند؛ تاریخهای حرکت قطار در روزهای آینده در این سامانه قابل مشاهده است.
انتهای خبر/