تشرف ۷ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم سرخس با پای پیاده به حرم مطهر رضوی/ موضوع اشتغال با جدیت از طرف فرماندار شهرستان در حال پیگیری است
تشرف ۷ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم سرخس با پای پیاده به حرم مطهر رضوی/ موضوع اشتغال با جدیت از طرف فرماندار شهرستان در حال پیگیری است
رئیس شورای اسلامی شهرستان سرخس گفت: در سال گذشته بالغ بر 7 هزار و 200 نفر از مردم شهرستان سرخس با پای پیاده به حرم آقا علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف شدند.

سید علی شیرین کار در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تبریک سالروز ولادت آقا علی بن موسی رضا علیه السلام گفت: در سال گذشته بالغ بر ۷ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم شهرستان سرخس با پای پیاده به حرم آقا علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف شدندکه شهرستان سرخس نسبت به جمعیت استان در صدر می باشد و این نشانه ارادت مردم شریف سرخس به امام رضا علیه السلام است.

 

رئیس شورای اسلامی شهرستان سرخس اذعان کرد: شهرستان سرخس دو بار مفتخر به میزبانی قدوم مبارک امام رضا علیه السلام بوده است.

 

مشاور فرماندار سرخس در امور شوراهای اسلامی شهرستان با تبریک هفته دولت و تقارن آن با دهه کرامت تصریح کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی همیشه قدردان زحمات مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و انصافاً دولت یازدهم در دو سال فعالیت خود با تاکید بر برنامه محوری و قانون مداری با رویکرد اعتدال و تعامل اقدامات خوبی در بخش های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی داشته است.
وی خاطرنشان کرد: توافق هسته ای از مهم ترین دستاوردهای دولت است که با هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری و مدیریت خردمندانه رییس جمهور و تلاش مجدانه تیم مذاکره کننده باعث خوشحالی مردم عزیز شد.
شیرین کار خاطرنشان کرد: شاهدیم که فر ماندار شهرستان مجدانه تلاش می کنند، سرخس با توجه به پتانسیل های خود به جایگاه واقعی خود در استان و کشور برسد.

 

مشاور فرماندار سرخس در امور شوراهای اسلامی شهرستان بیان کرد: با ارتباط و تعامل سازنده فرماندار با اقشار مختلف مردم و مسئولان و نیز آستان قدس رضوی هم فضای صمیمی و وحدت و همدلی بیش از پیش در شهرستان ایجاد شده و هم توجه استاندار و مسئولان استانی و کشوری نسبت به شهرستان بیشتر شده است.
وی تصریح کرد: موضوع منطقه آزاد تجاری، اشتغال، صنایع پتروشیمی، ساماندهی اراضی، بحث راه اصلی، منابع آب، حق آبه شرب و کشاورزی سد دوستی، احداث سریع سد پل گزی، مسائل محیط زیست و منابع طبیعی، ارتقای بهداشت و درمان، آموزش عالی و رفع آسیب های اجتماعی عمده مواردی است که در چند ماه اخیر توسط فرماندار شهرستان به صورت جدی پیگیری شده است و انشاالله نتایج خوبی در پی خواهد داشت.
رئیس شورای اسلامی شهرستان سرخس از جمله اقدامات مثبت دولت یازدهم را تخصیص اعتبارات قابل توجه عوارض ارزش افزوده به شهرهای کوچک و روستاها عنوان کرد و افزود: این اقدام موجب ایجاد تعادل منطقه ای و تسریع روند رشد و توسعه این مناطق شده و بخشی از عقب ماندگی روستاها و شهر های کوچک نسبت به کلانشهر ها و شهرهای بزرگ را جبران می کند و شهرستان سرخس از این حیث بهره برده است.
شیرین کار در پایان با بیان اینکه در آستانه سومین سال از دوره چهارم شوراهای اسلامی هستیم، گفت: جامعه شورایی شهرستان سرخس با استعداد ۲۲۷ نفر عضو در شهر و روستا به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت، ضمن انعکاس مشکلات مردم در اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
انتهای پیام/