اجرای طرح «شمیم خوش آبادی» در سرخس/ اولویت امسال شهرداری سرخس تکمیل آسفالت معابر است
اجرای طرح «شمیم خوش آبادی» در سرخس/ اولویت امسال شهرداری سرخس تکمیل آسفالت معابر است
شهردار سرخس گفت: برای اولین بار طرح «شمیم خوش آبادی» در شهر سرخس با هدف جمعه کاری و ارائه خدمات شهری به شهروندان اجرایی می شود.

محمد امینی فر در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره اولویت فعالیت های شهرداری سرخس در سال ۹۴ گفت: اولویت امسال شهرداری سرخس تکمیل آسفالت معابر سطح شهر و ایجاد کانال های انتقال آب های سطحی به مکان پیش بینی شده است.

 

شهردار سرخس اذعان کرد: با تلاشی که مجموعه شهرداری سرخس در سال جدید دارد، شاهدیم که هر روز و هر هفته خبرهای خوشی به مردم از پیشرفت و توسعه شهر توسط شهرداری اعلام می شود.

 

وی با بیان اینکه طرح «شمیم خوش آبادی» به زودی در شهر سرخس اجرایی می شود، خاطرنشان کرد: در این طرح مجموعه شهرداری سرخس هر دو هفته یکبار، یک روز «جمعه کاری» خواهد داشت که در آن جمعه تمام ظرفیت شهرداری به محل هایی که از قبل تعیین شده با تمام توان حضور می یابند و خدمات شهری اورژانسی از جمله جمع آوری نخاله ها و پاک سازی معابر و عملیات عمرانی شامل لکه گیری آسفالت معابر را انجام خواهند داد.

 

امینی فر اذعان کرد: این طرح برای اولین بار در شهر سرخس اجرا می شود که برای اجرای آن، شهر سرخس به ۲۲ منطقه تقسیم شده است.

 

شهردار سرخس یکی از مهم ترین اهداف اجرای این طرح را در کنار ارائه خدمات شهری به شهروندان، شناسایی معضلات و مشکلات محله ها عنوان کرد.

 

امینی فر به ادامه اجرای نهضت آسفالت معابر سطح شهر اشاره کرد و افزود: امسال برای اجرای این طرح ۲ میلیارد تومان قیر خریداری می شود.

 

وی با اشاره به اینکه آسفالت در دو مرحله به آزمایشگاه آب و خاک شهرستان برای بررسی ارسال می شود، تصریح کرد: بهسازی و تعمیرات اساسی کارخانه آسفالت امسال انجام شده و هم اکنون بهترین مصالح در کارخانه برای آسفالت معابر تولید می شود.

 

شهردار سرخس به اجرای طرح آبیاری قطره ای و فشاری پارک جدید امام (ره) اشاره و بیان کرد: تعویض خاک پارک امام (ره) و جایگزین شدن خاک زراعی برای این پارک انجام شده و قرار است آبیاری تحت فشار و قطره ای در آن اجرایی شد.

 

امینی فر اذعان کرد: برای فضاسازی پارک امام (ره) ۳۰۰ میلیون تومان در سال جدید هزینه خواهد شد.

 

وی شناسایی و کاشت گونه های گیاهی بومی شهرستان با رویکرد گیاهان دارویی و «رایحه درمانی» را از دیگر اقدامات اجرایی شهرداری برای فضاسازی پارک امام (ره) عنوان کرد.

 

شهردار سرخس در پایان به بهره برداری ساختمان گود کشتی باچوخه شهرداری اشاره کرد و گفت: در هفته دولت نیز فضای ورزشی دیگری افتتاح و بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/