همایش تجلیل از زنان نمونه سرپرست خانوار در سرخس برگزار شد
همایش تجلیل از زنان نمونه سرپرست خانوار در سرخس برگزار شد
صبح امروز (پنجشنبه) همایش تجلیل از زنان نمونه سرپرست خانوار و کارآفرینان برتر کمیته امداد امام (ره) سرخس در فرهنگسرای بزرگ امام رضا علیه السلام شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، صبح امروز به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن، با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار، همایش تجلیل از زنان نمونه سرپرست خانوار و کارآفرینان برتر کمیته امداد امام (ره) سرخس در فرهنگسرای بزرگ امام رضا علیه السلام شهرستان برگزار شد.

 

علیرضا دادمحمدی مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس در این مراسم با اشاره به اینکه کمیته امداد امام (ره) بزرگ ترین نهاد حمایتی در کشور است، گفت: یکی از اقدامات مهم کمیته امداد سرخس برگزاری برنامه های فرهنگی در مناسبت های مختلف برای مددجویان تحت حمایت خود است.

 

وی درباره ویژگی های بانوان نمونه کمیته امداد امام (ره) خاطرنشان کرد: زن موفق کمیته امداد عزتمند است، مادرانی که در عین نداری، فرزندان شایسته ای را پرورش می دهند و با کمک کمیته امداد  و سروری خودشان، فرزندانشان را یه دانشگاه هدایت می کنند و به کسب روزی حلال می پردازند.

 

مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس تصریح کرد: زن نمونه کمیته امداد در ایام محرم و صفر روضه حضرت سیدالشهداء در خانه هایشان جاری  و ساری است و ناامید از درگاه خداوند متعال نیستند.

 

وی در ادامه به برنامه های کمیته امداد شهرستان در سال جدید اشاره کرد و گفت: امسال قصد داریم با کمک ادارات فنی و حرفه ای و اداره کار و تعاون شهرستان، شغل هایی که متناست با بانوان خانه دار باشد و توجیه اقتصادی برای شهرستان داشته باشد در کمیته امداد اجرا کنیم.

در پایان این مراسم از ۱۸ نفز از زنان نمونه سرپرست خانوار و کارآفرین برتر کمیته امداد امام (ره) سرخس با اهدای لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/ب