هیچ سلاحی نمی تواند جلوی عشق به اهل بیت (ع) را بگیرد
هیچ سلاحی نمی تواند جلوی عشق به اهل بیت (ع) را بگیرد
امام جمعه سرخس گفت: راهپیمایی اربعین چند قدم دشمن را به عقب برد و تا به امروز نیز هیچ کس نتوانسته است سلاحی را طراحی کند که بتواند در مقابل عشق به اهل بیت (ع) بایستد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در همایش دلدادگان حرم یار در سرخس گفت: خداوند در قرآن کریم اجازه داده اند که اهل بیت را به بزرگی یاد کنیم و این وظیفه همگان است که در برابر آن ها کرنش کنند.

 

امام جمعه سرخس افزود: اگر در زندگی بزرگان مطالعه کنیم میبینیم وقتی موضوع تعظیم شعائر الهی به ویژه اهل بیت علیهم السلام به میان می آید هیچ عملی سنگین تر و بهتر از زیارت سالار شهیدان نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: کمک به بازسازی عتبات عالیات در راستای تعظیم شعائر دینی است.

 

ارژنگ با بیان اینکه بسیاری از افراد توفیق بزرگداشت شعائر دینی را ندارند، گفت: باید خدارا شاکر باشیم که به ما این لیاقت را داده است که کاری انجام دهیم و مطمئنا همین امور کشور ما را به موفقیت های بزرگ رسانده است.

امام جمعه سرخس ادامه داد: حرکت انقلاب ما در سایه توجهات اهل بیت (ع) بوده و به ملت ایران عزت و آزادگی داده است.

 

ارژنگ بیان کرد: وهابیت خبیث بزرگ داشتن شعائر دینی را جایز نمی داند در حالی که توجه به شعائر دینی جایگاهی هم شرعی و هم عقلی دارد.

 

وی جلوگیری از توجه به قبور اهل بیت (ع) و اولیای الهی را بدعت دانست و تصریح کرد: خداوند به پیامبر اسلامی دستور فرمود اند که از کنار مزار مومنی می گذرند در آن جا بایستند و فاتحه ای بخوانند.

 

امام جمعه سرخس با بیان اینکه در مناسبت های مختلف توجه به اهل بیت (ع) منجی ملت ها بوده است به راهپیمایی اربعین اشاره و اظهار کرد: راهپیمایی اربعین چند قدم دشمن را به عقب برد و تا به امروز نیز هیچ کس نتوانسته است سلاحی را طراحی کند که بتواند در مقابل عشق به اهل بیت (ع) بایستد.

 

ارژنگ با طرح این سوال که چرا داعش نمی تواند کربلا و نجف را اشغال کند؟ گفت:خود داعشی ها می دانند که اگر شیعیان و محبان اهل بیت علیهم السلام احساس کنند حرم مطهر امام حسین علیه السلام در خطر است جان و مال و خانواده خود را در این راه می دهند.

 

وی در پایان تاکید کرد: عشق به خاندان پیامبر مکرم اسلام یک ملت را بیمه می کند.

انتهای پیام/