برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات رفاقت مهر در سرخس
برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات رفاقت مهر در سرخس
رئیس جمعیت هلال احمرسرخس از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات رفاقت مهر با حضور 100 نفر از اعضای جوانان این جمعیت خبر داد.

حسن گودرزی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: مسابقات رفاقت مهر با شعارجوانان، رفاقت مهر، توسعه فرهنگ بشر دوستی در مرحله شهرستانی با حضور ۱۰۰ نفر از اعضای جوانان این جمعیت برگزار شد.

 
رئیس جمعیت هلال احمر سرخس با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات رفاقت مهر، بیان کرد: همه ساله این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران توسط امور جوانان جمعیت هلال احمر و با هدف ایجاد زمینه های دوستی و مهربانی در بین اعضا، تعاون، تعهد و کار دسته جمعی، تقویت ایمان وایجاد رقابت سالم، غنی سازی اوقات فراغت جوانان و پرورش روحیه مشارکت جویی و مسولیت پذیری در اعضاء برگزار می شود.

 
وی ادامه داد: در این مسابقات شرکت کنندگان در رشته های اسکان اضطراری، حمل تخصصی مصدوم، امداد و کمک های اولیه و زبان انگلیسی در قالب کانون های آزاد، روستایی و دانشجویی به رقابت پرداختند.

 
گودرزی اظهار کرد: امسال در رشته های امدادی از مجموع شرکت کنندگان خواهر و برادر، تیم نخست در رشته های اسکان اضطراری، حمل تخصصی و امداد و کمک های اولیه و همچنین در رشته های غیر امدادی از مجموع شرکت کننده خواهر و برادر در رشته زبان انگلیسی نفرات برتر به مرحله استانی راه پیدا کردند.

 
رئیس جمعیت هلال احمر سرخس با اشاره به ثمرات خوب برگزاری این مسابقات گفت: حضور جوانان همیشه سبب رشد و پویایی جمعیت هلال احمر بوده و شور و انگیزه آنان سبب انگیزه بیشتر هلال احمر درزمینه های خدمت رسانی به مردم می شود.

انتهای پیام/