ضعف فرهنگی در شهرستان سرخس مشهود است/ اجرای برنامه های فرهنگی در پارک ترافیک به مناسبت دهه کرامت
ضعف فرهنگی در شهرستان سرخس مشهود است/ اجرای برنامه های فرهنگی در پارک ترافیک به مناسبت دهه کرامت
رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی سرخس گفت: با وجود سرمایه مناسب، کار چندانی برای پیشرفت فرهنگی شهرستان سرخس انجام نشده و ضعف فرهنگی مشهود است.

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یکی از سازمان های موثر در مبارزه با گسترش فرهنگ مهاجم غربی که وظیفه برنامه ریزی، سیاست گذاری و نظارت بر گسترش فرهنگ دینی و تربیت نیروهای متخصص را به عهده  داشته سازمان تبلیغات اسلامی است.

 

حجت الاسلام علی اصغر بتوئی رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی سرخس در پاسخ به خبرنگار نسیم سرخس، درباره علت کمرنگ بودن فعالیت های فرهنگی اداره تبلیغات در سرخس گفت: کارهای فرهنگی به دلیل زمان بر بودن مشکل و دیربازده است ولی با عملکرد صحیح نتیجه شیرینی در پی خواهد داشت.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخس خاطر نشان کرد: با وجود سرمایه مناسب، کار چندانی برای پیشرفت فرهنگی شهرستان سرخس انجام نشده و ضعف فرهنگی مشهود است.

 

وی اذعان کرد: در شهرستان کلات محل خدمت قبلی با سه نفر پرسنل، موفق به کسب عنوان اداره و مدیر نمونه استانی شدیم.

 

بتوئی تصریح کرد: چون کار ما تبلیغی است و شخصا به کار جهادی و میدانی علاقه مند هستم امیدوارم با کمک خداوند و همکاری مسئولان و دست اندرکاران با انجام کارهای فرهنگی مورد نیاز و به روز و استفاده از توان مردمی به موفقیت دست یابیم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخس بیان کرد: با شروع دهه کرامت به مدت ده شب در پارک ترافیک برنامه های فرهنگی مناسب اجرا خواهد شد.

 

وی ادامه داد: با فعال کردن کمیته های فرهنگی مساجد در شهر و روستاها، افتتاح چند خانه ی عالم و انجام به موقع وظایف ذاتی سازمانی امید است بتوانیم منشا خدماتی در راستای وظایف محوله باشیم.

 

بتوئی نقش خبرنگاران در توسعه فرهنگی و انعکاس فعالیت های سازنده و کمک به کاهش نقاط ضعف را موثر دانست و برای همکاری موثر با رسانه های شهرستان قول مساعد داد.

انتهای پیام/ب