چنگال های خبیث رژیم نامشروع صهیونیستی بزرگ ترین مانع ظهور حضرت موعود (عج) است
چنگال های خبیث رژیم نامشروع صهیونیستی بزرگ ترین مانع ظهور حضرت موعود (عج) است
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: چنگال های خبیث رژیم نامشروع صهیونیستی بر فرهنگ و اجتماع کشورها، بزرگ ترین سد و مانع ظهور حضرت موعود (عج) است و ما باید مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را از صمیم قلب و عمق معرفت و بصیرت فریاد کنیم.

قاسم یعقوبی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: در طول تاریخ بشریت تقابل حق و باطل وجود داشته است و دو گروه در جبهه تخاصم و تقابل با هم بودند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: حضرت امام (ره) با درک ماهیت انسانی و معنوی و اشراف کامل بر مبانی دینی و اسلامی و اخلاق شیاطین و مستکبران عالم با محوریت صهیونیزم جهانی که با غصب فلسطین مظلوم آنجا را لانه ی خود قرار دادند و اعتقاد راسخ به این مقوله که آینده از آن مستضعفان و صالحان با محوریت حکومت حضرت مهدی (عج) است، جنگ با رژیم صهیونیستی را واجب اعلام کردند و حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین لازم دانستند.

 

یعقوبی عنوان کرد: اگر ما به جنگ با اسرائیل منحوس نرویم، آنها کمر به حذف اسلام ناب محمدی(ص) بسته اند و به سراغ ما خواهند آمد.

 

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند: اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود؛ و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس با درایت و آینده نگری و فهم عمیق ایشان صورت گرفت.

 

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: چنگال های خبیث رژیم نامشروع صهیونیستی بر فرهنگ و اجتماع کشورها، بزرگترین سد و مانع ظهور حضرت موعود (عج) است و ما باید مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را از صمیم قلب و عمق معرفت و بصیرت فریاد کنیم.

 

یعقوبی در پایان عنوان کرد: در کنار دعای بسیار برای فرج، اعتقاد قلبی و عملی ما باید محو و نابودی اسرائیل از سرزمین فلسطین اشغالی و کره ی خاکی باشد.

انتهای پیام/ع