ایجاد غده ی سرطانی ای به نام اسرائیل توسط استکبار جهانی برای به زانو در آوردن اسلام بود/ رژیم صهیونیستی نماینده تمام استکبار جهانی است
ایجاد غده ی سرطانی ای به نام اسرائیل توسط استکبار جهانی برای به زانو در آوردن اسلام بود/ رژیم صهیونیستی نماینده تمام استکبار جهانی است
فرمانده سپاه ناحیه سرخس گفت: استکبار جهانی برای به زانو در آوردن جهان اسلام، غده ی سرطانی ای را با نام اسرائیل در بین کشور های مسلمان ایجاد کرده است.

سید مرتضی شارعی مقدم در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: امام راحل عظیم شان به عنوان رهبر جهان اسلام به درستی درک کرده بودند که استکبار جهانی برای به زانو در آوردن جهان اسلام، غده ی سرطانی ای را با نام اسرائیل در بین کشور های مسلمان ایجاد کرده است.

 

فرمانده ناحیه سپاه سرخس افزود: رژیم صهیونیستی نماینده تمام استکبار جهانی است که کشور فلسطین را غصب کرده است و به مردم آنجا ظلم می کند.

 

شارعی مقدم اظهار کرد: نقطه ثقل استکبار جهانی رژیم منحوس صهیونیستی بود که امام با این رژیم به عنوان دشمن اصلی جهان اسلام مبارزه کردند.

 

وی بیان کرد: در زمانی که خیلی از کشورها جرات مقابله با این رژیم را نداشتند، امام راحل (ره)، این رژیم را دشمن جهان اسلام و بشریت نامیدند که به تبعش کشورهای مسلمان با هم متحد بشوند و این غده سرطانی را حذف کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرخس خاطرنشان کرد: از ابتدا هم نیت امام، اتحاد جهان اسلام در مقابل صهیونیسم بود که داشت با مظلوم نمایی با اشغال کشورهای مسلمان به خودش رسمیت و جایگاهی در جهان می داد که امام این مسیر را شناخت و در مقابلش موضع گیری کردند.

انتهای پیام/ع