کاهش ۶۰ درصدی اعتبارات سرخس در سال ۹۴
کاهش ۶۰ درصدی اعتبارات سرخس در سال ۹۴
فرماندار سرخس گفت: با توجه به کاهش 60 درصدی اعتبارات سرخس باید به دنبال استفاده و بهره‌وری حداکثری از بودجه 28 میلیارد و 83 میلیون تومانی شهرستان باشیم.

به گزارش نسیم سرخس، حسین سنجرانی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با بیان اینکه امسال اجازه نمی‌دهیم اعتبارات سرخس در جای دیگری هزینه شود، اظهار کرد: با توجه به کاهش ۶۰ درصدی اعتبارات سرخس باید به دنبال استفاده و بهره‌وری حداکثری از بودجه ۲۸ میلیارد و ۸۳ میلیون تومانی شهرستان باشیم.

 

فرماندار سرخس افزود: از ۲۸ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته به شهرستان ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل یک سوم نفت، ۲ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان از محل دو سوم نفت، ۵۱۰ میلیون تومان از محل حوزه‌های علمیه، ۳۰ میلیون تومان از محل گلزار شهدا و یک میلیارد و ۷۰۳ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی است.

 

وی گفت: اعتبارات سرخس در قالب ۱۷ فصل و ۵۴ برنامه به شهرستان ابلاغ شده است.

 

سنجرانی با اشاره به اینکه اعتبارات بعضی از دستگاه‌ها کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: با بازدیدهای صورت گرفته توسط دفتر فنی، جلسه پیش مقدماتی کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری و ارزیابی میزان جذب اعتبارات توسط دستگاه‌ها، اعتبارات شهرستان اولویت‌بندی و اختصاص یافته است.

 

فرماندار سرخس اعلام کرد: با توجه به اعتباراتی که به شهرستان در سال‌های اخیر اختصاص یافته است اما همچنان غبار محرومیت بر چهره سرخس باقی‌مانده و از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست برای جذب حداکثری اعتبارات تلاش کنند.

 

رئیس کمیته برنامه‌ریزی سرخس اظهار کرد: اعتبارات ماده ۱۸۰ استانی هنوز اعلام نشده و امیدواریم با اختصاص ماده ۱۸۰ بتوانیم نیازها را در سطح شهرستان جبران کنیم.

منبع: فرمانداری سرخس

انتهای پیام/