سید حسن نصرالله با شهادت راه مقاومت را تثبیت کرد
سید حسن نصرالله با شهادت راه مقاومت را تثبیت کرد
امام جمعه سرخس با بیان اینکه سید حسن نصرالله تمام وجودش ولایت شده بود و خار چشم دشمنان شد، گفت: شهید سید حسن نصرالله شاهراهی بود که با شهادت خودش راه مقاومت را تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام حسن صباغیان در مراسم گرامیداشت شهادت سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله، شهید سردار عباس نیلفروشان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت که صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم، شورای اداری، کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سرخس در محل نمازخانه سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موهبت‌های الهی شهادت است و هیچ تجارتی پرسودتر از شهادت نداریم.

امام جمعه سرخس افزود: شهادت معامله‌ای است که مشتری آن خدا و فروشنده آن انسان و پاداشش بهشت است.

وی بیان کرد: اگر کسی در عالم به فیض شهادت نائل شد، به نوک قله برتری و نیکی رسیده است.

حجت‌الاسلام صباغیان عنوان کرد: شهادت فقط و فقط کشته شدن نیست و باید شهید زندگی کنیم تا به شهادت برسیم.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: حیات شهید در هم تنیده با دنیا و آخرت است؛ باید اندیشه شهادت داشته باشیم و مکتب ما هم مکتب شهادت است.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم وصل به خدا شویم، باید متصل به شهدا و خانواده شهدا باشیم؛ شهدا در میدان مبارزه و خاکریز جنگ و چه در مجاهده‌ای که در بین خانواده دارند، شهید هستند.

حجت‌الاسلام صباغیان ادامه داد: امروز تکلیف اول و آخر ما تبیین حقایق است؛ همه چیز بستگی به ولایت دارد و اگر ولایت نباشد، عمل ما مورد قبول نیست.

امام جمعه سرخس بیان کرد: سید حسن نصرالله تمام وجودش ولایت شده بود و خار چشم دشمنان شد؛ ایشان در ولایت ذوب شده بودند.

وی در ادامه گفت: یکی از مهم‌ترین شاخه‌های تقوا، شاخه سیاسی یعنی تقوای سیاسی است؛ تقوای سیاسی یعنی اگر کنشی در جامعه اسلامی انفاق افتاد، خواص جامعه اسلامی واکنش نشان دهند.

حجت‌الاسلام ‌صباغیان افزود: آمریکا و نوکرش رژیم غاصب صهیونیستی فکر می‌کنند، می‌توانند با شهادت رهبران مقاومت، راه مقاومت را از بین ببرند؛ اسلام و انقلاب متکی به شخص نیست؛ سید حسن نصرالله شاهراهی بود که با شهادت خودش راه مقاومت را تثبیت کرد.

امام جمعه سرخس گفت: از قطرات خون مطهر شهدای جبهه مقاومت ان‌شاء‌الله سید حسن نصرالله‌هایی متولد خواهند شد.

انتهای خبر/