۳۰۰ جهادگر در قرارگاه عملیاتی جهادی شهید عیسی‌زائی سرخس خدمت‌رسانی می‌کنند
۳۰۰ جهادگر در قرارگاه عملیاتی جهادی شهید عیسی‌زائی سرخس خدمت‌رسانی می‌کنند
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سرخس گفت: ۳۰۰ نفر از جهادگران بسیجی در قرارگاه عملیاتی جهادی تابستانه شهید حسن عیسی‌زائی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سرخس به مردم شریف این شهرستان خدمت‌رسانی می‌کنند.

سجاد طاهریان در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: در راستای محرومیت‌زدایی، قرارگاه عملیاتی جهادی تابستانه شهید حسن عیسی‌زائی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سرخس از ۱۶ شهریورماه فعالیت خود را در بیش از ۱۰ روستای شهرستان سرخس آغاز کرد.

وی افزود: پنج گروه جهادی از مشهد، دو گروه جهادی پزشکی و عمرانی از تهران و گروه‌های جهادی شهرستان هم در این قرارگاه فعالیت دارند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سرخس بیان کرد: روستاهای هدف ما در این قرارگاه تابستانه، روستاهای قوش‌‌علیجان، قوش‌‌کهنه، قوش‌خزاعی، کندکلی، یازتپه، دولت‌آباد، شوریجه‌علیا، شوراب‌علیا و پسکمر هستند.

طاهریان تصریح کرد: گروه‌های جهادی ویژه‌ای که در این قرارگاه به مردم ارائه خدمت می‌کنند، گروه جهادی دانشگاه امام رضا علیه‌السلام از مشهد، گروه جهادی انصار ولایت از تهران، گروه جهادی انصارالحجه از مشهد، گروه جهادی پزشکی تخصصی ضحی از مشهد و گروه جهادی شهید دکتر بهرام شکری از تهران هستند.

وی عنوان کرد: بیش از ۳۰۰ نفر از جهادگران بسیجی در این اردوها فعالیت دارند که شامل فعالیت‌های عمرانی کمک به ساخت خانه عالم و کمک به ساخت منزل خانواده‌های کمتر برخوردار است.

طاهریان اضافه کرد: تکمیل چهار منزل، شاداب‌سازی سه مدرسه و شاداب‌سازی دو محله از جمله خدمات گروه‌های جهادی عمرانی به مردم شریف شهرستان است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سرخس گفت: کار با کودک، مسابقات مادرانه دخترانه، کلاس‌های آموزشی و تربیتی ویژه نوجوانان و جوانان، کلاس‌های تقویتی درسی، مشاوره خانواده و سبک زندگی اسلامی از جمله برنامه‌های فرهنگی است که در این اردوهای جهادی به مردم ارائه شد.

وی در ادامه با اشاره به خدمات جهادی ارائه شده پزشکی و سلامت خاطرنشان کرد: گروه جهادی دندان‌پزشکی در روستای پسکمر شهرستان مستقر شده و بیش از ۵۰۰ خدمت در خصوص دندان به افراد کمتر برخوردار در سطح دهستان پل‌خاتون به‌صورت رایگان ارائه می‌شود که برآورد ریالی خدمت بیش از ۵۰۰ میلیون تومان است.

طاهریان افزود: در این قرارگاه جهادی تابستانه متخصص زنان، پزشک عمومی، مامایی، دندان‌سازی و مشاور تغذیه ارائه خدمت می‌کنند که ارزش ریالی ویزیت و داروی رایگان در حوزه پزشک عمومی بیش از ۴۰۰ میلیون تومان است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سرخس تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق، پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد، کمیته امداد امام (ره)، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخس در خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان‌ قرارگاه تابستانه بسیج سازندگی را همراهی می‌کنند.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی