۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در اختیار پیمانکار جاده سرخس قرار می‌گیرد
۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در اختیار پیمانکار جاده سرخس قرار می‌گیرد
فرماندار سرخس گفت: با اقدام ویژه استاندار خراسان رضوی برای تکمیل پروژه جاده سرخس- مشهد، ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در اختیار پیمانکار این پروژه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسن نوری‌زاده صبح امروز در جلسه شورای اندیشه‌ورزی مسائل اولویت‌دار حوزه بانوان شهرستان سرخس با موضوع جوانی جمعیت که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم اقدامات و کمک‌های ویژه زیادی در حوزه فرزندآوری داشته است و همه ما نیز باید با تمام توان سیاست‌های ابلاغی این حوزه را گام به گام پیش ببریم‌.

نوری‌زاده به پیگیری و اقدام سریع برای تهیه و خریداری ۵ دستگاه «NST» ویژه اطفال و نوزادان در بیمارستان لقمان حکیم سرخس اشاره و عنوان کرد: این اقدام نیز برای کمک به حوزه جمعیتی انجام شد.

وی در ادامه به پیگیری ویژه برای تکمیل پروژه جاده سرخس- مشهد اشاره و تصریح کرد: مشکلات شدید جاده سرخس- مشهد و کندی پیشرفت تکمیل این پروژه مهم را با معاون عمرانی استاندار مطرح کردم که وی نیز سریعاْ موضوع را به استاندار اطلاع دادند و با توجه به اهمیت موضوع، استاندار موضوع جاده سرخس را در کمتر از ۲۴ ساعت به تهران کشاندند و جلسه‌ای ویژه روز گذشته در تهران با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تشکیل شد.

فرماندار سرخس خاطرنشان کرد: با اقدام ویژه استاندار خراسان رضوی برای تکمیل پروژه جاده سرخس- مشهد، ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در اختیار پیمانکار این پروژه قرار می‌گیرد.

نوری‌زاده با اشاره به نهضت ملی مسکن و اقدامات دولت سیزدهم در این زمینه گفت: در حوزه مسکن دولت به‌صورت ویژه در حال کار است و در مرحله اول در شهرستان سرخس به ۹۶ نفر زمین رایگان اعطا شد.

وی با تقدیر از آستان قدس رضوی و منطقه ویژه اقتصادی سرخس در خرید ۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی به‌منظور الحاق به حوزه مسکونی سرخس بیان کرد: این اراضی برای کمک به دولت در حوزه ساخت مسکن اعطا شد و ۲۰ هکتار به شهر الحاق می‌شود و منتظریم با تشکیل کمیسیون ماده ۵، ساخت و ساز در این حوزه شروع شود و علاوه بر این ۲۰ هکتار، ۵۰ هکتار دیگر نیز به حوزه شهری الحاق شود.

انتهای خبر/

  • نویسنده : علیرضا علی‌صوفی