طرح ۱۳ سوال از شهردار سرخس توسط ۲ عضو شورای شهر/ پاسخ‌های دانشی‌مقدم قانع‌کننده نبود
طرح ۱۳ سوال از شهردار سرخس توسط ۲ عضو شورای شهر/ پاسخ‌های دانشی‌مقدم قانع‌کننده نبود
در راستای بررسی برنامه‌ها و اهداف شورا و شهرداری سرخس درباره رفع موانع متعدد شهری و با توجه به مطالبات فراوان مردمی، دو عضو شورای شهر سرخس با طرح ١٣ سوال درباره مشکلات اساسی شهر از شهردار، از پاسخ‌‌های دانشی‌مقدم قانع نشدند و اعلام کردند که روند کنونی این مجموعه جوابگوی نیاز و رفع موانع فراروی شهر سرخس نیست.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر سرخس با ارسال پیامی به این رسانه ضمن انتقاد از وضعیت مدیریت شهری سرخس و مطالبات و گلایه‌های فراوان مردمی از شهردار و شهرداری سرخس اعلام کردند.

سلام و احترام خدمت شهروندان عزیز و همشهریان که پیگیر مطالبات مردمی در حوزه مدیریت شهری هستند.

در راستای بررسی برنامه‌ها و اهداف شورا و شهرداری سرخس درباره رفع موانع متعدد شهری و با توجه به مطالبات، گلایه‌ها و مشکلات فراوان اعلامی مردم به شورای شهر(با عنایت به سپری شدن نیمی از عمر شورای ششم)، مطالبات با طرح ١٣ سوال در زمینه بودجه، گزارش‌های مالی، اهداف و برنامه برای درآمد پایدار، عدم داشتن طرح و برنامه در خصوص مشکلات اساسی شهر از شهردار محترم خواستار توضیحاتی در این خصوص شدیم.

گفتنی است، دفاعیه اعلام شده قانع‌کننده نبوده و ضمن قدردانی از تلاش‌های صادقانه شهردار محترم اعلام می‌کنیم، روند کنونی این مجموعه جوابگوی نیاز و رفع موانع فراروی شهر سرخس نیست.

با توجه به وظایف قانونی محول شده به شورای شهر و تاثیرگذاری به میزان دو پنجم در تصمیمات اتخاذ شده با هدف صیانت از نمایندگی مردم در این مجموعه مدنی، پیگیری مطالبات و خواسته‌های به‌حق مردم همچنان پُر قدرت ادامه دارد تا شاهد تاثیرات بیشتری در این حوزه باشیم. ان شاء الله

حمیدرضا داوری- عضو شورای شهر سرخس

مرضیه نویدی- عضو شورای شهر سرخس

۱۴۰۲/۰۲/۲۷

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی