ساخت جایگاه دوم «سی‌ان‌جی» سرخس اسیر پیچ‌و‌خم اداری است
ساخت جایگاه دوم «سی‌ان‌جی» سرخس اسیر پیچ‌و‌خم اداری است
جایگاه دوم «سی‌ان‌جی» سرخس که قرار بود در بهمن‌ماه پارسال به بهره‌برداری برسد، به دلیل طولانی شدن مسائل اداری هنوز وارد فاز عملیاتی نشده و همچنان اسیر پیچ‌و‌خم اداری است.

مهدی دهباشی، پیمانکار جایگاه سی‌ان‌جی دوم سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌اندازی این جایگاه اظهار کرد: این جایگاه قرار بود تا ۲۲ بهمن پارسال راه‌‎اندازی شود که به دلیل طولانی شدن موضوع تغییر کاربری به تجهیزات شهری و تغییر حجم کمپرسور به تاخیر افتاد.

پیمانکار جایگاه سی‌ان‌جی دوم سرخس افزود: تغییر کاربری این پروژه به تجهیزات شهری ۹ ماه زمان برد، همچنین کمپرسور این جایگاه که قرار بود ۱۰۰۰ باشد، با توجه نیاز شهرستان به ۲ هزار تغییر کرد.

وی تصریح کرد: نقشه‌ها، استعلامات و قراردادها بر اساس کمپرسور جدید دوباره بازبینی و مورد تایید شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی قرار گرفته و برای تایید به شرکت ملی پخش ارسال شده است.

دهباشی عنوان کرد: اگر تا یک‌ماه آینده قراردادها و نقشه جدید مورد تایید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قرار بگیرد و کد برای ایجاد شود، ساخت ابنیه و نصب تجهیزات حدود ۹ ماه زمان می‌برد.

پیمانکار جایگاه سی‌ان‌جی دوم سرخس بیان کرد: برای راه‌اندازی این جایگاه تاکنون ۱۰ جلسه با مسکن و شهرسازی و سه جلسه با معاون استاندار برگزار کردیم.

وی یادآور شد: ۶ هزار متر زمین با کاربری تجهیزات شهری برای ساخت ابنیه جایگاه دوم «سی‌ان‌جی» در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، پیش از این با پیگیری‌های نسیم سرخس، کمیسیون ماده ۵ استانداری و آستان قدس رضوی با تغییر کاربری کل بلوک منطقه جایگاه «سی.ان.جی دوم» سرخس از مسکونی به تجهیزات شهری موافقت کردند تا زمان بهره‌برداری از این پروژه مهم کوتاه‌تر شود.

بیشتر بخوانید:

موافقت کمیسیون ماده ۵ استانداری با تغییر کاربری زمین «سی.ان.جی دوم» سرخس

یک جایگاه سوخت «سی.ان.جی»، سهم شهر تأمین‌کننده گاز ۶ استان کشور

از رنجی که می‌بریم؛ گاز داریم، پمپ گاز «ناقص» داریم (بخوانید نداریم)/ تأمین‌کننده گاز هفت استان کشور فقط یک جایگاه سی.ان.جی دارد

انتهای پیام/