خودکفایی ۹۷ درصدی تجهیزات پالایشگاه سرخس
خودکفایی ۹۷ درصدی تجهیزات پالایشگاه سرخس
رئیس کمیته خودکفایی ابزار دقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از خودکفایی 97 درصدی در ساخت داخلی تجهیزات و قطعات ابزار دقیق در این مجتمع گازی خبر داد.

حسام الدین علایی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: نامگذاری سال ۹۸ به نام «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری، فرصت بسیار مغتنمی را برای حمایت مضاعف از شرکت های دانش بنیان برای کمیته خودکفایی ابزار دقیق پالایشگاه گاز سرخس فراهم آورده است.

رئیس کمیته خودکفایی ابزار دقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس بیان کرد: در سال جاری با تکیه بر دانش، تعهد و تخصص سازندگان داخلی موفق به خودکفایی ۹۷ درصدی در تامین تجهیزات و قطعات ابزار دقیق مورد نیاز در تاسیسات پالایشگاه شدیم.

وی ادامه داد: برخی از این تجهیزات همچون سیستم کنترل گسترده، اعلام حریق و نظارت تصویری علاوه بر دارابودن تکنولوژی بالا دارای اهمیت بسیار بالایی در سطح کشور به ویژه در صنعت نفت و گاز است که برای اولین بار با کمک شرکت های دانش بنیان ساخته و در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد نصب و عملیاتی شده است.

علایی تاکید کرد: اهداف پیش رو در حوزه اقتصاد مقاومتی و ساخت داخل علاوه بر صنعت نفت و گاز، منافع بزرگی را برای صنایع کل کشور دارد.

رئیس کمیته خودکفایی ابزار دقیق پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد خاطرنشان کرد: این اقدام ارزشمند نتیجه حمایت پالایشگاه از توانمندی های داخل و اتکا به دانش متخصصان داخلی در حوزه نفت و گاز و برگ افتخار دیگری در عملکرد صنعتگران این مرز و بوم است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس