اصلاح سه زون اصلی شبکه آب شرب شهر سرخس
اصلاح سه زون اصلی شبکه آب شرب شهر سرخس
مدیر امور آبفای سرخس گفت: به نام و یاد شهید والامقام محمد چشک اصلاح سه زون اصلی شبکه آب شرب شهر سرخس انجام شد.

مهندس مجتبی محمدزاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: اصلاح سه زون اصلی شبکه آب شرب شهر سرخس به نام مقدس شهید والامقام محمد چشک، برای تامین فشار مطلوب و حذف شبکه های فرسوده و بهره مندی از پتانسیل شبکه های جدید اجرا شده انجام شد.

 

وی با بیان اینکه توسعه شبکه های آب شرب سرخس و نیاز اتصال شبکه های اصلی به این خطوط برای افزایش قدرت مانور و تامین فشار مطلوب و همچنین حذف شبکه های قدیمی است، اتصال شبکه میدان شهید چشک، به طول ۶۰ متر با لوله ۲۰۰ upvc، احداث دو باب حوضچه شیر آلات و اتصال میدان امام خمینی (ره) به طول ۳۰۰ متر با لوله ۲۵۰ upvc و نصب دو دستگاه شیر فلکه ۲۵۰ و احداث دو باب حوضچه شیر آلات و همچنین اتصال روبه روی پمپ بنزین سرخس به طول ۲۵۰ متر با لوله ۲۵۰ آزبست و نصب یک دستگاه شیر فلکه ۲۵۰ را از اقدامات ارزشمند این امور برای بهبود کمی و کیفی آب شرب در اصلاح و توسعه شبکه آب شرب برشمرد.

 

مدیر امور آبفای سرخس در ادامه با تاکید بر اصلاح شبکه های فرسوده آب شرب سرخس خاطرنشان کرد: امور آب و فاضلاب سرخس در سال گذشته توانست با ۱۰ کیلومتر اصلاح شبکه آب شرب هدر رفت و پرت آب را ۲ درصد کاهش دهد.

 

محمدزاده در پایان تصریح کرد: برای سال ۹۴ نیز برنامه اصلاح و توسعه شبکه آب شرب شهر را به طول ۱۰ کیلومتر هدف گذاری کرده ایم.

انتهای پیام/ب