نقش و عمل ۲ هزار شهید مسجد گوهرشاد باید حفظ شود/ امروز نگاه رضوی در سرخس حاکم است
نقش و عمل ۲ هزار شهید مسجد گوهرشاد باید حفظ شود/ امروز نگاه رضوی در سرخس حاکم است
امام جمعه سرخس تاکید کرد: برای اینکه اندلس ذهنی ما فتح نشود باید نقش و عمل دو هزار شهید مسجد گوهرشاد که به خاطر آن جان دادند، یعنی همان عفاف و حجاب را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه عفاف و حجاب جزو فطریات سالم بشری است، اظهار کرد: زن با شخصیت و زنی که منزلت دارد زنی است که در حجاب پیشتاز باشد.

امام جمعه سرخس افزود: ایرانیان عزیز نماد غیرت و نماد مبارزه با بی عفتی و بدحجابی در تاریخ هستند.

وی با بیان اینکه بزرگ ترین و سنگین ترین هزینه را برای حجاب ایرانیان پرداخت کردند، تصریح کرد: در یک روز در تاریخ سابقه ندارد خون دو هزار نفر برای حجاب به زمین بریزد.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس خون صدها هزار شهید بر زمین ریخته شد و وصیت نامه آن ها به عنوان یک سند زنده و سند افتخار برای ما مانده که در این وصیت‌نامه ها پرتکرارترین واژه‌ بعد از دفاع از ولی فقیه دفاع از حجاب است.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه حجاب میراث زینبی است، افزود: در یک روز در مسجد گوهرشاد و در کنار حرم رضوی خون دو هزار شهید بر زمین ریخت تا غیرت، حجاب و عفاف بماند، بنابراین همه ما در برابر این خون‌ها مسئول هستیم.

امام جمعه سرخس خاطرنشان کرد: شهدای ما همچون تهرانی مقدم ها، باقری ها، چمران ها و حججی ها در دامان مادرانی پاک دامن و عفیف رشد کردند و دنیای استکبار را به هم ریختند.

وی ادامه داد: امروز منافقین کوردل که روزی سلاح در دست داشتند، پشت رایانه ها نشسته‌اند، یعنی جنگ، جنگ فرهنگی است و می خواهند مادران پاک دامن را از خانواده ها بگیرند تا از این طریق به جامعه اسلامی آسیب بزنند.

حجت الاسلام بختیاری بیان داشت: برای اینکه اندلس ذهنی ما فتح نشود باید نقش و عمل دو هزار شهید مسجد گوهرشاد که به خاطر آن جان دادند یعنی همان عفاف و حجاب را حفظ کنیم.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان با بیان اینکه امروز نگاه رضوی در شهرستان سرخس حاکم است، گفت: ما با بدحجابی و بی حجابی و بی عفتی مخالفیم و نباید اجازه بدهیم در شهرستانی که با قدوم امام رضا علیه السلام نورانی شده، عده‌ای چهره شهرستان را با بدحجابی لکه دار کنند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس