زائران پیاده سرخس بر بال فرشتگان طی طریق الی الله می‌کنند
زائران پیاده سرخس بر بال فرشتگان طی طریق الی الله می‌کنند
صبح فردا (پنجشنبه) با بدرقه مردم ولایتمدار شهرستان سرخس، «کاروان پیاده مشتاقان آقا علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام سرخس» برای بیست و ششمین سال متوالی راهی حرم امام مهربانی ها می شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، صبح فردا (پنجشنبه) با بدرقه مردم ولایتمدار شهرستان سرخس و دوستداران اهل بیت علیهم السلام، کاروان پیاده مشتاقان آقا علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام شهرستان سرخس برای بیست و ششمین سال متوالی راهی حرم امام مهربانی‌ها می شود.

مسئول کاروان پیاده مشتاقان علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به اینکه این کاروان برای بیست و ششمین سال متوالی عازم حرم امام رضا علیه السلام می شود، اظهار کرد: حرکت کاروان پیاده مشتاقان علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام سرخس از سال ۷۲ با ۱۰ نفر شروع شده و امروز جمعیت این کاروان به ۳۰۰ نفر رسیده است.

بوذر جمهر سیستانی نژاد هدف از راه اندازی این کاروان پیاده را عشق و ارادت به اهل‌بیت و آقا علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام عنوان کرد و افزود: امسال در قالب این کاروان پیاده بیش از ۱۰۰ نفر زائر به پابوسی امام رضا علیه السلام می روند.

وی خاطرنشان کرد: کاروان پیاده مشتاقان کاملاً مردمی بوده و از اقشار مختلف اعم از کشاورز، بازاری، دامدار، کارمند و بازنشستگان در این کاروان حضور دارند.

مسئول کاروان پیاده مشتاقان علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام سرخس به ارادت مردم شیعه و سنی شهرستان مرزی سرخس به امام رضا علیه‌السلام اشاره کرد و بیان داشت: امسال هم همچون سال های گذشته شاهد حضور برادران اهل سنتمان در این کاروان هستیم و تعدادی از این عزیزان با کاروان پیاده مشتاقان علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام و به عشق زیارت این امام رئوف در کاروان حضور دارند.

سیستانی نژاد در پایان تصریح کرد: کاروان پیاده مشتاقان علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام سرخس به مدت چهار روز با پای پیاده مسیر سرخس به مشهد مقدس را طی می‌کند و در شب ولادت آقا علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام مهمان آن حضرت است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس