بهره برداری چندین پروژه ورزشی در سرخس
بهره برداری چندین پروژه ورزشی در سرخس
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخس از افتتاح و بهره برداری چندین پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به افتتاح و بهره برداری چندین پروژه ورزشی در شهرستان سرخس اظهار کرد: این پروژه ها امروز با حضور امام جمعه سرخس، نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فرماندار سرخس و جمعی از مسئولان شهرستان و ورزشکاران بهره برداری شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس به بهره برداری پروژه سونا و جکوزی استخر وحدت این شهرستان اشاره کرد و افزود: این پروژه که امروز بهره برداری شد، در مدت زمان ۲ سال و با حمایت های امام جمعه شهرستان، نماینده مردم سرخس در مجلس، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری سرخس با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با بهترین کیفیت و امکانات افتتاح و به بهره برداری رسید.

استخر وحدت در مجموعه ورزشی شهید دهقانزاده و در مرکز شهر سرخس واقع شده که همواره از سال های گذشته وظیفه خدمت رسانی به تمامی اقشار مردم را دارد و مکانی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان است.

وی در ادامه به پروژه افتتاحی دیگر این اداره اشاره و تصریح کرد: با حمایت نماینده مردم سرخس در مجلس و اهدای یک تخته تاتامی، خانه تکواندو شهرستان سرخس نیز با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال تجهیز و بهره برداری شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس یادآور شد: داشتن سخت افزار، امکانات، مکان اختصاصی و تجهیزات ورزشی مناسب، پیشرفت رشته های ورزشی و رشد هیئت های ورزشی را به دنبال دارد که در این راستا با تخصیص و تجهیز این مکان برای ورزش تکواندو که از رشته های پرطرفدار شهرستان است، امیدواریم باعث عملکرد بهتر و خدمت رسانی بیشتر به این هیئت باشیم.

کاوه در ادامه به تجهیز خانه کشتی شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: با اهدای یک تخته تشک کشتی از سوی نماینده مردم سرخس در مجلس با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال خانه کشتی شهرستان به تشک کشتی استاندارد تجهیز شد.

وی ضمن قدردانی از رئیس و اعضای هیئت کشتی شهرستان که در بین هیئت های کشتی استان خراسان موفق به کسب عنوان هیئت برتر شده است، عنوان کرد: از سوی هیئت کشتی استان نیز یک تخته تشک کشتی به هیئت کشتی شهرستان اهدا شد که با وجود این دو تشک چنانچه خوابگاه ورزشی شهرستان تجهیز شود، توانایی برگزاری مسابقات متعدد در رده های سنی مختلف را در سطح استان و کشور داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس در پایان با اشاره به بازدید مسئولان استانی و شهرستانی از مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن شهرستان اظهار داشت: در این بازدید پروژه دیوارکشی این مجموعه ورزشی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال بهره برداری شد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس