فعالیت های شرکت ملی گاز در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان است
فعالیت های شرکت ملی گاز در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان است
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت های شرکت ملی گاز ایران در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان است، گفت: ما در مسیر توانمندسازی سازندگان داخلی و عرضه کنندگان محصولات فناورانه هستیم و در این مسیر حرکت می کنیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سعید پاک سرشت در حاشیه بازدید از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس با تقدیر از تلاش مدیران این مجتمع گازی در پیاده سازی فعالیت ها و برنامه های علمی، پژوهشی و اجتماعی اظهار کرد: خوشبختانه تمامی فعالیت هایی که در شهرک گاز شهید مهاجر سرخس به ثمر نشسته و اجرایی شده است نشان از توجه به خانواده های کارکنان و همچنین مسئولیت های اجتماعی پالایشگاه است.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران با اشاره به راه اندازی مرکز رشد و فناوری از سوی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد اضافه کرد: خوشبختانه راه اندازی این مجموعه ایده بسیار نو و تفکر بسیار بلندی بود؛ ما درون سازمان دارای تجربیاتی هستیم اما باید به ایده ها و خلاقیت های بیرون سازمان هم توجه کرد.

وی راه اندازی مرکز رشد و فناوری در شهرک گاز شهید مهاجر سرخس را نشان از توجه به بحث های پژوهشی عنوان کرد و ادامه داد: این مکان محیطی برای جذب نوآوری ها و خلاقیت های مجموعه های کوچک که بیرون سازمان فعالیت دارند است و مدیران این مجموعه باید استعدادهای بیرون سازمان را شناسایی و آن ها را به کارگیری کنند.

پاک سرشت با بیان اینکه شهرستان سرخس دارای پتانسیل و ظرفیت های متعدد بی شماری است تصریح کرد: مسئولان مربوطه باید تمامی ظرفیت ها و پتانسیل ها را شناسایی کرده و در راستای حمایت از توان شرکت های دانش بنیان که باعث اشتغال زایی در منطقه می شود گام بردارند.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران همچنین به فعالیت های اثرگذار در حوزه های پژوهشی اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر پروژه های پژوهشی و تجاری سازی محصولات، دستاوردها و موضوعات فن بازار با حضور شرکت های دانش بنیان در قالب پارک های علم و فناوری اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه تمامی فعالیت های شرکت ملی گاز ایران در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان که رکن اصلی اقتصاد مقاومتی است صورت پذیرفته است، خاطر نشان کرد: ما در مسیر توانمند سازی سازندگان داخلی و عرضه کنندگان محصولات فناورانه هستیم و در این مسیر حرکت می کنیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس