ملت ابراهیمی بت شکن است/ روستایی در شهرستان گازخیز سرخس نباید بدون گاز باشد
ملت ابراهیمی بت شکن است/ روستایی در شهرستان گازخیز سرخس نباید بدون گاز باشد
امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه باید شاهد روستاهایی آباد در شهرستان گازخیز و ثروتمند سرخس باشیم، گفت: امروز روستاهایی در شهرستان داریم که در کنار لوله گاز هستند اما گاز ندارند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به فرمایشات امام راحل اظهار کرد: ابر قدرت ها در رابطه دشمنی با ما مرزی ندارند و مرزی نمی‌شناسند، مگر اینکه از اسلام و ارزش‌های اسلامی دست بکشیم.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: مشکل ما با آمریکا هسته ای و موشکی نیست بلکه مشکل بر سر نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تا این هویت جمهوریت و اسلامیت باشد، دشمن با ما ستیر می‌کند، بنابراین تا این دشمنی‌ها باشد نمی‌توانیم با آمریکا بر سر یک میز بنشینیم.

وی بیان داشت: کسی می‌تواند حج ابراهیمی برگزار کند که بت شکن باشد و کسی می‌تواند خودش را تابع ملت ابراهیمی بداند که بت‌های زمانه خودش را بشکند.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: امروز در بین کشورهای اسلامی این حجاج ایرانی هستند که در دل کشوری که حلقه به گوش آمریکا است بدون هراس و با شهامت شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده فریاد می‌زنند.

خطیب نماز جمعه سرخس اظهار داشت: قطعا شجره خبیثه آل سعود چون اربابانشان به زودی مجازات می‌شوند.

امام جمعه سرخس ادامه داد: امروز از چراغی که جمهوری اسلامی روشن کرده، آزادی خواهان جهان نور بصیرت می‌گیرند و به زودی با وعده الهی شاهد فروپاشی آمریکا و نوکران حلقه به گوشش هستیم.

وی با تاکید بر اینکه بت بزرگ امروز آمریکا است، افزود: ملت ایران با مقاومت، جهاد، وحدت و ولایت‌پذیری ۴۰ سال است که بر این بت ضربه می‌زنند و آثار شکست این بت امروز نمایان است.

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با بیان اینکه باید شاهد روستاهایی آباد در شهرستان گازخیز و ثروتمند سرخس باشیم، تصریح کرد: امروز روستاهایی در شهرستان داریم که در کنار لوله گاز هستند اما گاز ندارند.

امام جمعه سرخس در پایان تاکید کرد: مسئولان تلاش کنند روستایی در شهرستان گازخیر سرخس بدون گاز نباشد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس