استانداردسازی جایگاه «سی.ان.جی» سرخس به صورت مرتب انجام می شود
استانداردسازی جایگاه «سی.ان.جی» سرخس به صورت مرتب انجام می شود
مسئول جایگاه سی.ان.جی سرخس گفت: اورهال جایگاه بر اساس دستورالعمل های شرکت ملی پخش فراورده های نفتی و با نظارت آن شرکت طبق برنامه های اعلام شده بر اساس ساعت کارکرد تجهیزات تاکنون به صورت کامل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، مهدی دهباشی، مسئول پمپ گاز شهرستان سرخس در پی انتشار خبری با عنوان «شهردار سرخس: سی.ان.جی سرخس از زمان بهره برداری تعمیرات اساسی نشده بود/ پمپ گاز تا دوشنبه هفته آینده فعال می شود»، (http://nasimesarakhs.ir/?p=34850) توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی درباره موضوع استانداردسازی و اورهال تاسیسات این پمپ به  پایگاه خبری «نسیم سرخس» ارسال کرد.

با توجه به ماده ۲۳ قانون مطبوعات، پایگاه خبری نسیم سرخس عین توضیحات مسئول پمپ گاز سرخس را جهت اطلاع مخاطبان به شرح زیر منتشر می کند:

احتراما به استحضار می رساند اورهال جایگاه بر اساس دستور العمل های شرکت محترم ملی پخش فراورده های نفتی و با نظارت آن شرکت محترم طبق روتین های اعلام شده بر اساس ساعت کارکرد تجهیزات تاکنون تماما انجام شده است!

در بحث استانداردسازی جایگاه با توجه به دستورالعمل های آن اداره محترم تمامی جایگاه ها می بایستی همه ساله نسبت به دریافت تاییدیه اقدامات لازم را انجام دهند که در سال‌های گذشته این تاییدیه ها اخذ گردید.

در سال جدید با توجه به دستورالعمل آن اداره می بایستی نسبت به تست هیدرواستاتیک مخازن جایگاه سریعا اقدام می شد که تمامی مخازن جمع آوری و جهت تست ارسال گردید که همه مخازن تایید شده و در حال حاضر در مرحله رنگ امیزی می باشند که در تاریخ ۴/۹ به اتمام می‌رسد و پس از ارسال و نصب مجددا آماده بهره برداری می باشد.

انتهای پیام/