شهردار سرخس: «سی.ان.جی» سرخس تا دوشنبه هفته آینده فعال می شود
شهردار سرخس: «سی.ان.جی» سرخس تا دوشنبه هفته آینده فعال می شود
تنها جایگاه پمپ گاز شهرستان گازخیز سرخس 16 روز است که به دلیل عدم استاندارسازی تاسیسات و عدم اورهال تعطیل شده است با این حال شهردار سرخس از فعال شدن آن تا دوشنبه هفته آینده خبر می دهد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، تنها جایگاه پمپ گاز شهرستان گازخیز سرخس ۱۶ روز است که به دلیل عدم استاندارسازی تاسیسات و عدم اورهال تعطیل شده است.

احمد صفائی، شهردار سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره تعطیلی تنها جایگاه پمپ گاز شهرستان سرخس گفت: کپسول های جایگاه سی.ان.جی شهرستان سرخس از زمانی که به بهره برداری رسیده اورهال نشده بود که اداره استاندارد برابر قانون نسبت به عدم اورهال این جایگاه با ارسال نامه تذکر داد که در نهایت ۴۵ کپسول این جایگاه برای انجام اورهال باز و به مشهد ارسال شد.

صفائی عنوان کرد: قرار بود جایگاه سی.ان.جی سرخس امروز فعال شود که با توجه به طولانی شدن فرآیند اورهال، این جایگاه روز دوشنبه هفته آینده دوباره فعال می شود و به مردم سرخس خدمات می دهد.

وی درباره ایجاد جایگاه دوم سی.ان.جی در سرخس نیز تصریح کرد: با شرکت پخش فرآورده های نفتی مکاتبه کردیم و پیمانکار آن نیز در حال طی مراحل نهایی دریافت مجوز است.

شهردار سرخس در پایان مکان جایگاه دوم سی.ان.جی در شهرستان سرخس را نزدیک گازرسانی شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: پیشنهاد احداث جایگاه سوم سی.ان.جی را نیز دادیم تا جایگاه سوم در وروی شهر ایجاد شود.

انتهای پیام/