پروانه انتشار پایگاه خبری «نسیم سرخس» صادر شد
پروانه انتشار پایگاه خبری «نسیم سرخس» صادر شد
پروانه رسمی انتشار پایگاه خبری «نسیم سرخس» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در زمینه های اجتماعی و سیاسی به تاریخ 24 مهر 1396 رسما صادر و دریافت شد.

به گزارش نسیم سرخس، پروانه رسمی انتشار پایگاه خبری نسیم سرخس (nasimesarakhs.ir) بعد از درخواست در تاریخ ۱۵ مهر سال ۱۳۹۶ توسط صاحب امتیاز این پایگاه خبری و با رایزنی های مربوطه و انجام تمامی مراحل رسمی بعد از گذشت حدود یک سال با تصویب در جلسه هیأت نظارت بر مطبوعات در تاریخ ۲۴ مهر ۱۳۹۶ صادر و از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شد.

این مجوز رسمی در زمینه های اجتماعی و سیاسی به امضای حسین انتظامی، معاون سابق امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده است.

نسیم سرخس، رسانه ای که خبرهایش از جنس نسیم است و صدای مردمی را به گوش جهانیان می رساند که در نقطه ی صفر مرزی برای اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی شبانه روز تلاش می کنند.

نسیم سرخس خود را فرزند انقلاب اسلامی می داند و برای رسیدن انقلاب به اهداف والایش از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

تعهد نسیم سرخس به رعایت اخلاق رسانه ای و در نظر گرفتن مصالح کشور یک الزام قطعی و انجام شدنی است و مطمئناً در نظر گرفتن این دو مسئله را به تمامی رسانه های دیگر داخلی توصیه می کند.

نسیم سرخس محور اصلی و خط قرمز فعالیت های خود را ولایت مطلقه فقیه می داند و به هیچ گروه و یا حزب سیاسی وابستگی ندارد و همین عدم وابستگی باعث شده است که خبرنگاران نسیم سرخس آزادانه تر و با دید بازتر به جریانات و اتفاقات بنگرند و بیندیشند و تحلیل ها و خبرهایی را به مخاطب ارائه کنند که از هرگونه تعصب قومی، مذهبی و سیاسی به دور هستند.

کادر رسانه ای نسیم سرخس، کادری انقلابی و معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و برای گسترش فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی تلاش می کند.

نسیم سرخس به عنوان اولین پایگاه خبری شهرستان سرخس، محتواهای خود را در قالب های مختلف خبر، گزارش، مصاحبه، عکس، فیلم و صوت به مخاطبان ارائه می کند و البته از هرگونه تعاملی با مخاطبان استقبال خواهد کرد. مطمئنا سوژه های ارسالی مردمی، پیشنهادها و انتقادهای مخاطبان از اولویت خاصی برای مسئولان نسیم سرخس برخوردار است. پس منتظر ارتباط شما با رسانه خودتان هستیم.

مجوز رسمی پایگاه خبری نسیم سرخس به آدرس الکترونیکی www.nasimesarakhs.ir به شماره ثبت ۸۰۱۵۹ صادر شده و متولیان این رسانه خبری با رعایت قانون مطبوعات در تحقق رسالت فرهنگی و مطبوعاتی خویش بیش از پیش تلاش خواهند کرد.

تمامی مخاطبان برای ارتباط با رسانه خبری نسیم سرخس، تریبون مردم شهرستان سرخس می توانند از طریق آدرس رایانامه nasimesarakhs@gmail.com با ما مکاتبه کنند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس