مقاومت تنها راه مقابله با استکبار جهانی است/ تهدید به جنگ و تحریم در اراده ملت ایران تاثیری ندارد
مقاومت تنها راه مقابله با استکبار جهانی است/ تهدید به جنگ و تحریم در اراده ملت ایران تاثیری ندارد
امام جمعه سرخس گفت: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن حرف دل ملت ایران بود و تهدید به جنگ و تحریم به هیچ عنوان در اراده ملت ایران تاثیری ندارد و مقاومت تنها راه مقابله با استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر ژاپن و بیانات ایشان در این دیدار، گفت: بیانات مقام معظم رهبری حرف دل ملت ایران بود و تهدید به جنگ و تحریم به هیچ عنوان در اراده ملت ایران تاثیری ندارد و مقاومت تنها راه مقابله با استکبار جهانی است.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: برنامه ای که آمریکایی ها به وسیله نخست وزیر ژاپن داشتند، میانجی گری نبود بلکه برنامه فشار حداکثری بود تا پس از تحریم پتروشیمی و حمله به نفت کش های مرتبط با ژاپن بتوانند با تحریم و تهدید ایران را مجبور به مذاکره کنند.

حجت الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخست وزیر ژاپن به دولت آمریکا تو دهنی زدند، گفت: در گزارشی که در نشریه واشنگتن پست آمریکا درباره این دیدار منشتر شد آمده است که ما صدای رهبر ایران را شفاف تر از این نمی توانستیم بشنویم و بیانات رهبری بازتاب جمله این جمله امام راحل (ره) بود که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.»

وی با اشاره به تحلیل یک تحلیلگر ژاپنی درباره این دیدار عنوان کرد: این تحلیلگر ژاپنی در تحلیلی گفته است که «ملت ایران و دولت ایران غروری دارد که ما در ژاپن آن را باختیم» و حال می بینیم که ژاپنی ها هم رهبر ایران و قدرت و صلابت ایشان را شناختند.

امام جمعه سرخس اظهار کرد: بازی آمریکا با ایران بازی دو قدرت هستند و در این قدرت کسی که بازنده است آمریکا است.

حجت الاسلام بختیاری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، دولت آمریکا را در اندازه ای ندیدند که حتی جوابشان را بدهند، گفت: با قدرت الهی، قدرت آمریکا را به سخره گرفتیم و اگر شاید کسی در اوایل انقلاب این سخن امام راحل (ره) را که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» درک نکردند.

وی در پایان گفت: امروز به آن باور رسیدیم و می بینیم که آمریکایی ها برای آنکه جوابش را بدهیم به هزاران واسطه متوسل می شود و در آخر هم جوابی که می خواهد نمی گیرد و با پاسخ دندان شکن رهبری مواجه می شود و این تفکر راهبردی رهبر معظم انقلاب می تواند انقلاب را موفق کند.

انتهای پیام/