جاده سرخس نیازمند رسیدگی بیشتری از سوی مسئولان است
جاده سرخس نیازمند رسیدگی بیشتری از سوی مسئولان است
امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه جاده سرخس جاده مناسبی نیست و مسئولان بایستی در این خصوص به مردم گزارش بدهند، گفت: نقاط حادثه‌خیز هنوز در جاده سرخس زیاد داریم و متأسفانه همچنان شاهد تلفات جاده‌ای در این جاده هستیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه کلام دل‌نشین ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (حفظه الله) راهگشا بوده و بر دل‌ها اثر می‌کند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با خانواده معظم شهدا نسبت به نقشه‌های دشمن هشدار دادند و تأکید کردند، اگر دشمن را از در بیرون کنیم از پنجره وارد می‌شود.

 

امام‌جمعه سرخس فشار اقتصادی، روانی و عملی را سه راهبرد دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی دانست و افزود: دشمن چون جمهوری اسلامی مقتدر است، دشمنی می‌کند و به دنبال ضربه زدن به نقاط قوت ما است.

 

وی انرژی هسته‌ای، برنامه موشکی و نفوذ در منطقه را از نقاط قوت جمهوری اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: امروز روحیه سلحشوری، شجاعت و شهادت‌طلبی، روحیه بسیجی و انقلابی، معنویت و وحدت و بصیرت ملت ایران موجب شده تا دشمن نتواند نقشه‌های شوم خودش را عملی کند.

 

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید دکتر مفتح عنوان کرد: ارتباط مؤثر و منظمی باید امروز میان حوزه و دانشگاه شکل بگیرد و ارزش‌های دینی و حوزوی در دانشگاه‌های ما ترویج شود و شاهد برگزاری تشکیل جلسات منظم فکری به‌صورت مشترک بین حوزه و دانشگاه باشیم

 

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با انتقاد از دخالت برخی کشورهای اروپایی ازجمله فرانسه در امور داخلی کشورمان و برنامه موشکی اظهار داشت: فرانسه مثل‌اینکه یادش رفته در سال ۶۵ حدود ۶۰ فروند هواپیما به صدام داد تا کشور و ملت ما را بمباران کند.

 

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه قدرت استکباری و رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است، گفت: دشمن امروز توفیق چندانی در جنگ اقتصادی هم نداشته به همین دلیل به دنبال ایجاد چالش‌های امنیتی به‌صورت جزئی در کشورمان همانند حادثه تروریستی چابهار است.

 

وی در ادامه با اشاره به مشکلات شهرستان سرخس تصریح کرد: حوزه راه و حوزه بهداشت و درمان دو حوزه‌ای هستند که با جان و سلامت مردم سروکار دارند و نیازمند رسیدگی بیشتری از سوی مسئولان شهرستان هستند.

 

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه جاده سرخس جاده مناسبی نیست و مسئولان بایستی در این خصوص به مردم گزارش بدهند، افزود: نقاطی که حادثه‌خیز است هنوز در جاده سرخس زیاد داریم و متأسفانه همچنان شاهد تلفات جاده‌ای در جاده سرخس هستیم.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به بازدیدهای مستمر از بیمارستان عمومی شهرستان خاطرنشان کرد: با پیگیری مسئولان از حدود دو ماه گذشته ۸ متخصص در رشته‌های مختلف در بیمارستان عمومی شهرستان مستقر شدند که از این حرکت جهاد گونه مسئولان بهداشت و درمان شهرستان تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/