نیروهای «خط‌شکن» در عرصه مدیریتی کشور به کار گرفته شوند/ مسئولان، جواب صبر مردم را در میدان عمل بدهند
نیروهای «خط‌شکن» در عرصه مدیریتی کشور به کار گرفته شوند/ مسئولان، جواب صبر مردم را در میدان عمل بدهند
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه امروز باید نیروهای جوان، پیشرو و خط‌شکن و تکلیف گرا در عرصه مدیریتی کشور به کار گرفته شوند، گفت: مسئولان جواب صبر و بصیرت مردم در برابر مشکلات را در میدان عمل بدهند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به سخنان توهین‌آمیز اخیر وزیر امور خارجه آمریکا به ملت ایران اظهار کرد: دولتمردان آمریکایی هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند و باید بدانند که امروز ملت ایران نه در شرایط شعب ابی‌طالب، بلکه در شرایط بدر و خیبر هستند.

 

امام‌جمعه سرخس افزود: سران قریش در آن زمان و امروز هم آمریکایی در محاسباتشان درباره ملت ایران در اشتباه‌اند و نمی‌دانند امروز نظام اسلامی و ملت ایران در اوج قدرت و عزت خودش قرار دارد.

 

وی ایران اسلامی را سرشار از منابع ملی و ثروت‌های زیرزمینی دانست و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان در جمع بسیجیان تأکید کردند، آخرین حربه دشمن که حربه تحریم است نیز با شکست مواجه می‌شود و سیلی دیگری از ملت ایران می‌خورد.

 

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: قبل از ۱۳ آبان آمریکا جنگ روانی به راه انداخت و گفت تحریم‌ها ملت ایران را در بعدازاین روز به زانو درمی‌آورد؛ ۱۴ آبان و روزهای دیگر گذشت و بازهم آمریکایی‌ها در این جنگ روانی شکست خوردند و برخلاف نقشه دشمن، بازار ما رونق بیشتری گرفت و مردم هم به خیابان‌ها نیامدند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس اظهار داشت: امروز نه‌تنها ملت ایران، بلکه متحدان خود آمریکا، یعنی اروپایی‌ها هم دیگر با او همراه نیستند و اعلام کردند که تجارت با ایران قانونی است و به آن ادامه می‌دهند.

 

امام‌جمعه سرخس ادامه داد: آمریکایی‌ها در ادامه اقداماتشان علیه جمهوری اسلامی، تحریم نفتی را کلید زدند و به دنبال این بودند که صادرات نفت ایران را به صفر برسانند، اما بعد متوجه شدند که چه اشتباه استراتژیکی را انجام داده‌اند که در نهایت هیچ کشوری حاضر نشد به‌جای ایران نفت طرف‌های خریدار نفت از کشورمان را بر عهده بگیرد، بلکه آمریکا با رسوایی اعلام کرد، ۸ کشور را از تحریم‌های نفتی ایران معاف کرده است.

 

وی بصیرت، پایداری، رهنمودهای بصیرت افزای مقام معظم رهبری و وحدت و انسجام ملت، دولت و نظام را گره‌گشای مشکلات کشور برشمرد و افزود: مسئولان جواب این صبر و بصیرت مردم در برابر مشکلات را در میدان عمل بدهند.

 

حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه نوع مدیریت ما باید همانند دوران دفاع مقدس، مدیریتی جهادی و بسیجی باشد، بیان کرد: امروز نیروهای جوان، تکلیف گرا، پیشرو و خط‌شکن و مجاهد باید در عرصه مدیریتی کشور به کار گرفته شوند.

انتهای پیام/