مبارزه با استکبار باید «تهاجمی» باشد/ مسئولان با اجرای اقتصاد مقاومتی به «حربه اقتصادی» دشمن پایان بدهند
مبارزه با استکبار باید «تهاجمی» باشد/ مسئولان با اجرای اقتصاد مقاومتی به «حربه اقتصادی» دشمن پایان بدهند
امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه مبارزه با استکبار باید تهاجمی باشد، گفت: مسئولان با اجرای اقتصاد مقاومتی به «حربه اقتصادی» دشمن پایان بدهند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در جمع راهپیمایان یوم‌الله ۱۳ آبان شهرستان سرخس با اشاره به شاخصه‌های استکبارستیزی اظهار کرد: اولین شاخصه استکبارستیزی این است که مبارزه با استکبار و مستکبرین یک قیام الهی است؛ ما با کفر در مبارزه هستیم و این مبارزه و قیام ما، قیام الهی است.

 

امام جمعه سرخس افزود: ما موظفیم طبق آموزه‌های دینی با مستکبران و ظالمان مبارزه کنیم.

 

وی تصریح کرد: منطق جمهوری اسلامی این است که نباید ظلم کنیم و نباید ظالم باشیم و نباید بگذاریم دیگران به مستضعفان ظلم کنند؛ این منطق نشات گرفته از اسلام ناب محمدی است.

 

حجت الاسلام بختیاری با اشاره به سومین شاخصه استکبارستیزی بیان داشت: این راه و مبارزه مقطعی نیست و تا وقتی استکبار و مستکبرین است، این مبارزه باید ادامه داشته باشد.

 

امام جمعه سرخس سازش نکردن با استکبار را چهارمین شاخصه استکبارستیزی دانست و افزود: از مهمترین شاخصه‌های استکبارستیزی این است که به هیچ عنوان نباید با استکبار سازش کنیم، چون مستکبرین هیچگاه دست از ظلم و ستم خود نمی‌کشند.

 

وی به پنجمین شاخصه استکبارستیزی اشاره کرد و اظهار داشت: مبارزه با مستکبرین نه حالت انفعالی بلکه باید حالت تهاجمی داشته باشد، یعنی اگر یک قدم عقب‌نشینی کنیم دشمن دو قدم جلو می‌آید.

 

حجت الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه در این مبارزه باید توان و نیروی دفاعی ما تقویت شود، تصریح کرد: امروز توان دفاعی و قدرت موشکی نظام اسلامی خواب راحت را از استکبار جهانی، ایادی او و رژیم صهیونیستی گرفته است.

 

امام جمعه سرخس با اشاره به اینکه رفاه‌طلبی و دنیاطلبی با مبارزه با استکبار جمع نمی‌شود، گفت: امروز این توده‌های مستضعفین هستند که پای انقلاب ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.

 

حجت الاسلام بختیاری در ادامه با تاکید بر اینکه آخرین حربه دشمن، حربه اقتصادی است عنوان کرد: مسئولان ما باید امروز با تکیه به ظرفیت‌های داخل و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، به این حربه دشمن پایان بدهند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز آمریکا در جهان آبرویی ندارد اظهار کرد: امروز شعار مرگ بر آمریکا منحصر به جمهوری اسلامی نیست و این شعار را جوانان و انقلابیون و آزادی‌خواهان در سرتاسر جهان فریاد می‌زنند.

انتهای پیام/