«استکبارستیزی» شعار اصلی انقلاب اسلامی/ بازنده جنگ اقتصادی قطعاً استکبار است
«استکبارستیزی» شعار اصلی انقلاب اسلامی/ بازنده جنگ اقتصادی قطعاً استکبار است
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه «استکبارستیزی» شعار اصلی انقلاب ما است، گفت: به خاطر عملکردی که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا داشته، 13 آبان امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم ما باید منسجم‌تر و باشکوه‌تر از هرسال در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان شرکت کنند.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تأکید بر اینکه ۱۳ آبان امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: به خاطر عملکردی که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا داشته، ۱۳ آبان امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

امام‌جمعه سرخس افزود: امروز نوع استکبارستیزی ملت ایران به سایر مناطق دنیا تسری پیدا کرده و در واقع امسال آمریکا از هرسال دیگر منزوی‌تر شده و مردم جهان در حال رسیدن به بصیرت و شناخت کامل از آمریکا هستند.

 

وی تصریح کرد: ضروری است در ایران اسلامی که به‌عنوان اصل و ریشه و پایگاه اصلی استکبارستیزی در دنیا شناخته می‌شود، مردم ما منسجم‌تر و باشکوه‌تر از هرسال در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان شرکت کنند و بار دیگر با انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری و شعار اصلی انقلاب که «استکبارستیزی» است، تجدید پیمان کنیم.

 

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی بیان داشت: «الاسلام یعلو و لا یعلی علیه»؛ قطعاً اسلام و مسلمانان در تمامی عرصه‌ها پیروز هستند و نظام و انقلاب ما به اهداف عالیه خودش در حال دست یافتن است.

 

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه در جنگ اقتصادی هم قطعاً بازنده استکبار است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که امروز بر کشور حاکم شده و کشورهایی که هم‌پیمان جمهوری اسلامی هستند و حمایت خودشان را اعلام کردند، شاهد شکست استکبار در این جنگ خواهیم بود و آثار شکست را هم امروز مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/