خرید ۷ میلیارد تومان کالا از بازار سرخس در ۵ ماهه اول امسال/ در یک سال گذشته از طریق برون سپاری، ۱۰۰۰ شغل در سرخس ایجاد کردیم
خرید ۷ میلیارد تومان کالا از بازار سرخس در ۵ ماهه اول امسال/ در یک سال گذشته از طریق برون سپاری، ۱۰۰۰ شغل در سرخس ایجاد کردیم
رئیس روابط عمومی پالایشگاه گاز سرخس گفت: بالغ بر 1000 شغل در یک سال اخیر در راستای مسئولیت های اجتماعی پالایشگاه گاز در شهرستان سرخس ایجاد کردیم و در 5 ماهه اول امسال میزان کالایی که ما از بازار سرخس خریداری کردیم بالغ بر 7 میلیارد تومان است.

ابوالفضل نعمتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نسیم سرخس، درباره اجرای مسئولیت های اجتماعی توسط شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس گفت: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی اش که در قبال جامعه دارد از ابتدای تاسیس اقدامات بسیار گسترده ای در این زمینه انجام داده است اما این اقدامات سازماندهی شده نبود اما در چند سال گذشته به صورت سازماندهی شده و دارای ساختار در حوزه عمل کردیم.

 

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس بیان کرد: گام اول در این حوزه تامین تمام اقلام موردنیاز این شرکت از حوزه کسب و کار شهرستان سرخس است که این اقلام شامل اقلام روزمره و صنعتی می شود.

 

نعمتی تاکید کرد: تامین اقلام موردنیاز شرکت از سطح شهرستان سرخس باعث می شود حوزه کسب و کار رونق بگیرد و ما گردش مالی را در شهرستان تقویت کنیم.

 

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در سرخس، یادآور شد: در حوزه فرهنگی و تعاملات فرهنگی و ارتقا سطح فرهنگ خانواده ها اساتیدی رو به روستاها می فرستیم و سعی کردیم تمام شهروندان سرخسی از این کلاس ها بهره ببرند.

 

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس اظهار کرد: در حوزه های عمرانی کمک های زیادی به نهادهای مختلف از جمله آموزش و پرورش انجام دادیم.

 

نعمتی در ادامه به موضوع اشتغال اشاره و عنوان کرد: یکی از تقاضاهای جامعه شهرستان سرخس اشتغال است اما اشتغال در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد براساس نیاز نیروی انسانی محدودیت دارد و ما نمی توانیم به عنوان متولی اشتغال در شهرستان سرخس عمل کنیم اما در این حوزه تلاش کردیم افراد را توانمند کنیم و از طریق حرفه آموزها بسیاری از کارهای خود را برون سپاری کردیم  و این باعث تقویت اصناف و بخش های خدماتی در شهرستان سرخس شده است و توانستیم گام های خوبی در این راه برداریم.

 

وی تاکید کرد: به اذعان مجامع صنفی بالغ بر ۱۰۰۰ شغل در یک سال اخیر در همین راستا در شهرستان سرخس ایجاد کردیم و در ۵ ماهه اول امسال میزان کالایی که ما از بازار سرخس خریداری کردیم بالغ بر ۷ میلیارد تومان است که این رقم در سطح شهرستان سرخس و در واحدهای صنفی سرخس به گردش در آمده و این مسئله باعث می شود مالیات و حقوق دولتی به سرخس برگردد و باعث ارتقا سرخس شود.

 

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس اظهار داشت: حمایت هایی در شهرستان سرخس انجام دادیم که خیلی از افراد به جای آن که تقاضای مستقیم اشتغال را از ما داشته باشند خودشان ترجیح می دهند در همان راستای برون سپاری شرکت سرمایه گذاری کنند و فعالیت کنند و از طریق ارائه خدمات و فروش محصولاتشان یک اشتغال مولد برای خودشان ایجاد کنند.

 

نعمتی در پایان گفت: با توجه به اینکه مسئله آموزش مسئله بسیار مهمی است در آینده نه چندان دور در حوزه آموزش فرزندان، آموزش حقوق شهروندی به مردم با همکاری آموزش و پرورش برنامه داریم.

انتهای پیام/ع