حضور سرمایه‌گذاران در حوزه گوگرد منطقه عملیاتی خانگیران سرخس
حضور سرمایه‌گذاران در حوزه گوگرد منطقه عملیاتی خانگیران سرخس
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در حوزه گوگرد منطقه عملیاتی خانگیران سرخس خبر داد.

سید مجید منبتی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اعلام این خبر اظهار کرد: مدیران برخی از شرکت‌های داخلی برای سرمایه‌گذاری و احداث تأسیسات فرآوری گوگرد در منطقه عملیاتی خانگیران سرخس حضور یافتند.

 

مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس تأکید کرد: در این مجتمع گازی، گوگرد با درجه خلوص بسیار بالا تولید می‌شود و تاکنون برای تبدیل گوگرد به محصولات با ارزش‌افزوده بالاتر، با سه سرمایه‌گذار داخلی قرارداد منعقد و با واگذاری زمین و امکانات موردنیاز برای نصب تجهیزات و دستگاه‌های فرآوری گوگرد، از تولید داخل حمایت شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر جذب سرمایه‌گذار داخلی، در حال مذاکره با سه سرمایه‌گذاران خارجی و سه شرکت ایرانی دیگر هستیم.

 

منبتی ادامه داد: برای جلوگیری از خام فروشی گوگرد، از نیمه دوم سال جاری صرفاً بر روی فروش داخلی گوگرد هدف‌گذاری کرده‌ایم.

 

مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس در پایان اظهار امیدواری کرد که از سال آینده با تأمین خوراک از سوی اولین سرمایه‌گذار داخلی و تولید گوگرد به محصولات با ارزش‌افزوده بالاتر، ضمن ایجاد اشتغال، گام‌های مؤثری در جهت تحقق چشم‌انداز شرکت که همان سرآمدی در افق ۱۴۰۴، تولید پایدار و ثروت آفرینی از طریق ارائه محصولات و خدمات با ارزش‌افزوده است، برداشته شود.

انتهای پیام/