فروش محصول گوگرد پالایشگاه سرخس در بستر اینترنت
فروش محصول گوگرد پالایشگاه سرخس در بستر اینترنت
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از فروش محصول گوگرد این مجتمع گازی در بستر اینترنت با استفاده از تکنولوژی روز و فناوری ارتباطات خبر داد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سید مجید منبتی صبح امروز (سه‌شنبه) در حاشیه بازدید مدیر فناوری اطلاعات شرکت ملی گاز ایران از این مجتمع گازی اظهار کرد: صنعت گاز می‌تواند با به‌کارگیری فنّاوری‌های جدید بر بستر اینترنت و فناوری اطلاعات در راستای خدمت‌رسانی به عموم آحاد جامعه گام بردارد.

 

وی تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های جدید این پالایشگاه در بستر اینترنت، فروش محصول گوگرد پالایشگاه به خریداران این محصول است و مشتریان می‌توانند تقاضا و سفارش خود را در این بستر ثبت و محصول گوگرد را خریداری کنند.

 

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس خاطرنشان کرد: فناوری ارتباطات از جمله سودآورترین بخش‌های امروز جهان است که باید با بهره‌گیری از خدمات الکترونیک، این بستر را در سطح جامعه ارتقاء و گسترش داد.

 

منبتی با بیان اینکه جوانان متخصص و علاقه‌مند به تحول در این حوزه مشغول به کار هستند، بیان کرد: در بستر فناوری می‌توانیم ضمن ارائه خدمات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، خدمات فنی و مهندسی را به سازمان‌ها و دیگر کشورها صادر کنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه سلامت اداری دستگاه‌های دولتی می‌تواند در بستر فناوری اطلاعات شکل بگیرد، بیان کرد: امروز استفاده از خدمات الکترونیک در دستگاه‌ها به‌خصوص حوزه صنعت گاز می‌تواند سبب کاهش هزینه‌ها، ایجاد ارزش‌افزوده، پایداری تولید، تحقق اسناد بالادستی و حوزه اقتصاد مقاومتی شود.

انتهای پیام/