عرضه ۵۰ تن میوه شب عید در سرخس/ ۱۵ میوه‌فروش اعلام آمادگی کردند
عرضه ۵۰ تن میوه شب عید در سرخس/ ۱۵ میوه‌فروش اعلام آمادگی کردند
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان سرخس گفت: بر اساس مصوبه تنظیم بازار سرخس 50 تن میوه دولتی شامل سیب و پرتقال برای شب عید امسال در این شهرستان عرضه می‌شود.

مرتضی سندگل در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: جلسه هماهنگی اداره تعاون روستایی سرخس با اتحادیه میوه‌فروشان در ۱۸ بهمن‌ماه برگزار شد و ۱۵ میوه‌فروش برای توزیع میوه شب عید در سطح این شهرستان اعلام آمادگی کردند.

 

رئیس اداره تعاون روستایی سرخس با تأکید بر اینکه یکی از وظایف اداره تعاون روستایی تنظیم قیمت کالاهای اساسی در بازار است، خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه تنظیم بازار شهرستان در مرحله اول ۵۰ تن میوه دولتی شامل ۱۵ تن سیب و ۳۵ تن پرتقال برای شب عید امسال در شهرستان عرضه می‌شود.

 

وی بیان داشت: برای میوه‌فروشانی که اعلام آمادگی کردند، بنر مخصوص توزیع میوه شب عید تهیه شده است و میوه‌ها با نرخ مصوب دولتی توزیع می‌شود.

 

سندگل تأمین رفاه مردم و توزیع میوه شب عید به قیمت پایین‌تر از بازار را یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح دانست و تصریح کرد: میوه شب عید شامل پرتقال و سیب است که از کیفیت خوب و وزن متعادل برخوردار است.

 

رئیس اداره تعاون روستایی سرخس با بیان اینکه در صورت نیاز تعداد میوه‌فروشان عرضه‌کننده میوه شب عید قابل‌افزایش است، خاطرنشان کرد: متولی توزیع میوه شب عید سازمان تعاون روستایی است که این کار را با هماهنگی فرمانداری‌ها، جهاد کشاورزی و  اتحادیه میوه‌فروشان انجام می‌دهد.

انتهای پیام/