خلق «۲۲ بهمن تماشایی» در کیان مرزنشینان غیور/ «سرخس» یکپارچه مرگ بر آمریکا شد
خلق «۲۲ بهمن تماشایی» در کیان مرزنشینان غیور/ «سرخس» یکپارچه مرگ بر آمریکا شد
شهرستان مرزی سرخس کیان مرزنشینان غیور در یوم‌الله ۲۲ بهمن یک‌صدا «مرگ بر آمریکا» شد و مردم شیعه و سنی این شهرستان بار دیگر «22 بهمن تماشایی» را خلق کردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، شهرستان مرزی سرخس کیان مرزنشینان غیور در یوم‌الله ۲۲ بهمن یک‌صدا «مرگ بر آمریکا» شد و مردم شیعه و سنی این شهرستان بار دیگر «۲۲ بهمن تماشایی» را خلق کردند.

 

همه آمدند در حماسه حضور یوم‌الله الاکبر بیست و دوم بهمن و به ندای مقتدایشان حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) لبیک گفتند و همچون امامشان که فرمودند، «امسال به لطف الهی، ۲۲ بهمن از آن ۲۲ بهمن‌های تماشایی خواهد بود»، «۲۲ بهمن تماشایی» را خلق کردند؛ آمدند برای بیعت با امام و رهبری و ارزش‌های دینی و انقلابی، با مشت‌های گره‌کرده و اراده‌های آهنین، قاطع‌تر و مصمم‌تر از همیشه.

 

دنیا ببینند «گزینه‌های روی میز» ملت ایران را؛ ببینند غیرت و غرور ملی کسانی را که به عشق امام و ولایت و شهدا بعد از ۳۹ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و علی‌رغم همه رجزخوانی‌های نظام سلطه و تزویر، با ایمان و اراده و تبعیت از رهبری همه گزینه‌های روی میزشان را به زیر میز بردند و فقط یک گزینه را برای آمریکا و ایادی او باقی گذاشتند که ای آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.