اولین المپیاد ورزش همگانی در سرخس برگزار می شود
اولین المپیاد ورزش همگانی در سرخس برگزار می شود
رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس از برگزاری اولین المپیاد ورزش همگانی در 7 رشته ورزشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، محسن کاوه ظهر امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اولین المپیاد ورزش همگانی در شهرستان سرخس اظهار کرد: هدف از برگزاری این المپیاد حفظ سلامت جسمی و روحی، ایجاد نشاط و شادابی، پرکردن اوقات فراغت و فراهم کردن زمینه تفریحات سالم برای آحاد جامعه است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس خاطرنشان کرد: فرماندار سرخس رئیس ستاد برگزاری این المپیاد است، به همین منظور از همه ادارات و نهاد های شهرستان به ویژه شورای شهر و شهرداری، آموزش و پرورش و شرکت های نفت و گاز درخواست داریم که با حضور خود موجب اجرای باشکوه تر این المپیاد شوند.

 

کاوه تصریح کرد: این المپیاد در رشته دارت به صورت خانوادگی و در رشته های طناب زنی، تیروکمان سنتی (پلخمون)، بسکتبال، داژبال و هفت سنگ در بخش بانوان ۲۸ دی ماه و در بخش آقایان ۲۹ دی ماه در سالن شهید دهقانزاده سرخس برگزار می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه مجری این المپیاد اداره ورزش و جوانان است، عنوان کرد: این المپیاد همگانی با همکاری هیات های ورزشی، روستایی و عشایری و بسکتبال و همگانی برگزار و به نفرات برتر حکم قهرمانی اهداء می شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس در پایان اظهار داشت: منتخبان این مسابقات تا پایان امسال به المپیاد استانی در مشهد اعزام می شوند.

انتهای پیام/