طرف آمریکایی و غربی با قانون جنگل با جمهوری اسلامی مذاکره نکند/ پشت پرده تهدیدات آمریکایی‌ها، لابی صهیونیستی است
طرف آمریکایی و غربی با قانون جنگل با جمهوری اسلامی مذاکره نکند/ پشت پرده تهدیدات آمریکایی‌ها، لابی صهیونیستی است
نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: طرف آمریکایی و غربی با قانون جنگل با جمهوری اسلامی مذاکره نکند و اگر قرار است مذاکراتی انجام شود، قانون جنگل و لشکرکشی و فشار را کنار بگذارد.

احمد سجادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نسیم سرخس، با انتقاد از تهدیدهای آمریکا در حین مذاکرات گفت: اگر قرار باشد تهدیدات ادامه داشته و کنگره و سنای آمریکا بخواهد خواسته‌هایش را بر ما تحمیل کند و دولت جمهوری اسلامی عقب‌نشینی کند این مذاکرات با ذلت خواهد بود.

 

نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مذاکرات با ذلت را نمی‌پذیریم، تصریح کرد: مذاکراتی را در سطح بین‌الملل دنبال می‌کنیم که به نحوی باید ادامه پیدا کند که در آن یاوه‌گویی و تهدیدی وجود نداشته باشد.

 

وی بیان کرد: دولت باید باقدرت و در نظر گرفتن عزت و عظمت جمهوری اسلامی در مذاکرات با طرف مقابل برخورد کند تا حقوق مسلم مردم ضایع نشود.

 

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی بابیان اینکه پشت پرده تهدیدات آمریکایی‌ها، لابی صهیونیستی است، ادامه داد: نمایندگان مجلس پای‌کار هستند و به‌دقت مذاکرات را زیر نظر دارند و با مذاکراتی که زیر سایه تهدید باشد، مخالفت می کنند.

 

سجادی خاطرنشان کرد: طرحی برای حمایت از تیم مذاکره‌کننده در مجلس داده شد که مذاکره‌کنندگان احساس نکنند نمایندگان مجلس پشتیبان آن‌ها نیستند.

 

وی در پایان تصریح کرد: طرف آمریکایی و غربی با قانون جنگل با جمهوری اسلامی مذاکره نکند و اگر قرار است مذاکراتی انجام شود، قانون جنگل و لشکرکشی و فشار را کنار بگذارد و به فرموده مقام معظم رهبری مذاکراتی که در سایه تهدید باشد به‌هیچ‌عنوان قابل‌پذیرش برای جمهوری اسلامی ایران نیست.

انتهای پیام/ب