«پایان داعش» مایه افتخار کل جهان اسلام شد/ شعار انگلیسی «تفرقه بینداز و حکومت کن»، راس توطئه های استکبار است
«پایان داعش» مایه افتخار کل جهان اسلام شد/ شعار انگلیسی «تفرقه بینداز و حکومت کن»، راس توطئه های استکبار است
امام جمعه اهل سنت سرخس با تاکید بر اینکه «پایان داعش» مایه افتخار کل جهان اسلام شد، گفت: تمامی مجاهدانی که در این پیروزی بزرگ نقش داشتند به خصوص سردار سلیمانی مایه فخر جهان اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، مولوی احمد پارسا صبح امروز (چهارشنبه) در یادواره شهید اهل سنت روستای تام مختار سرخس، شهید نصراله نورزهی و شهدای مدافع حرم اهل سنت با بیان اینکه دشمنان اسلام از صدر اسلام تاکنون از مکتب اسلام سیلی خورده اند، اظهار کرد: از ۱۴۰۰ سال پیش دشمنی دشمنان اسلام و کفار علیه ملت های اسلامی و مکتب اسلام ادامه داشته و دارد.

 

امام جمعه اهل سنت سرخس تاکید کرد: خدای متعال همیشه انسان های مخلص و خداشناسی را در مقابل جبهه کفر بر انگیخته که مدافعان حریم مکتب اسلام و مدافعان شریعت اسلام بوده اند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و مجاهدت های حضرت امام (ره) حکومت شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله را به زباله دان تاریخ انداخت، تصریح کرد: زمانی که اسلام وجود داشته باشد، شیعه و سنی قدرت پیدا می کنند و از طرفی اگر اسلام و قرآن تضعیف شد چیزی از شیعه و سنی باقی نمی ماند.

 

مولوی پارسا با تاکید بر اینکه خدای متعال بشریت را تقسیم کرد برای اینکه معرفت و شناسایی صورت گیرد، عنوان کرد: شیعه و سنی به دور از اختلافات باید به فکر دفاع از قرآن و اسلام باشند.

 

امام جمعه اهل سنت سرخس خاطرنشان کرد: مسلمانان همه یک امت واحد هستند، بنابراین محبت باید در میان آن ها شکل بگیرد.

 

وی ادامه داد: در طول تاریخ آن چیزی که موجب پیروزی امت اسلام شده، وحدت و همگرایی بوده است.

 

مولوی پارسا اظهار داشت: استکبار جهانی و صهیونیست غاصب با تهاجم هایی که امروز به کشورهای اسلامی داشتند، خسارت های مالی و جانی زیادی دامن گیر خودشان شده است.

 

امام جمعه اهل سنت سرخس بیان کرد: امروز شعار انگلیسی «تفرقه بینداز و حکومت کن»، در راس توطئه های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل قرار دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه رهبری های و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب توطئه های دشمنان را خنثی کرده است، تصریح کرد : یکی از دغدغه های اصلی امروز رهبر معظم انقلاب وحدت بین امت اسلام است.

 

مولوی پارسا با بیان اینکه دشمنان ما با اصل اسلام دشمنی دارند، تاکید کرد: امروز پیروزی که در عراق و سوریه به وجود آمد بر اثر همین وحدت و مجاهدت های مدافعان حریم اسلام بود.

 

امام جمعه اهل سنت سرخس با تاکید بر اینکه «پایان داعش» مایه افتخار کل جهان اسلام شد، خاطرنشان کرد: تمامی مجاهدانی که در این پیروزی بزرگ نقش داشتند به خصوص سردار سلیمانی مایه فخر جهان اسلام هستند.

 

وی بیان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اگر جلوی داعش را در عراق و سوریه نمی گرفتیم، امروز باید در خیابان های مشهد و تهران با این گروه تکفیری می جنگیدیم.

 

مولوی پارسا عنوان کرد: امروز ملت ایران باید قدردان نعمت امنیت پایداری که جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت های جانبازان و ایثارگران به دست آورده باشند.

انتهای پیام/