راه توسعه شهرستان سرخس اصرار و پیگیری بر مطالبات مردم است/ کسی که توطئه دشمن را توهم می‌داند درنهایت جهالت به سر می‌برد/ مبارزه تا زمانی که طاغوتی باشد ادامه دارد
راه توسعه شهرستان سرخس اصرار و پیگیری بر مطالبات مردم است/ کسی که توطئه دشمن را توهم می‌داند درنهایت جهالت به سر می‌برد/ مبارزه تا زمانی که طاغوتی باشد ادامه دارد
امام‌جمعه سرخس تأکید کرد: ملت ایران تا به امروز در حال مبارزه بوده و تا زمانی که در زمین طاغوتی وجود داشته باشد، این مبارزه را ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه راه توسعه شهرستان سرخس اصرار و پیگیری بر مطالبات مردم است، اظهار کرد: با بنیاد برکت جلساتی داشتیم و مجموعه‌ای از درخواست‌ها را برای توانمندسازی شهرستان پیشنهاد دادیم.

 

امام‌جمعه سرخس افزود: پیرو این جلسه کارشناسان این بنیاد بابرکت به شهرستان سرخس آمدند و در بخش‌های مختلف همچون بهداشت و درمان و راه‌های روستایی قول‌های خوبی دادند.

 

وی تصریح کرد: می‌طلبد که پیگیری شود با کمک این بنیاد بابرکت اعتباراتی را برای جوانان اختصاص دهیم که ظرفیت‌های بسیار عظیمی این مجموعه انقلابی دارد.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ تصریح کرد: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکنون منشأ خیرات و برکات زیادی در کشور شده است و در شهرستان سرخس می‌توان از ظرفیت این مجموعه انقلابی برای توسعه اشتغال خانگی و توانمندسازی اقتصادی استفاده کرد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با اشاره به یوم‌الله ۱۳ آبان و ضرورت مسئله دشمن‌شناسی اظهار داشت: ۱۳ آبان بستر سه اتفاق مهم و تاریخی در کشور ما است و همه این اتفاقات را اگر بررسی کنیم، برگشت به کیدها و توطئه‌های دشمنان این کشور در قبل و بعد از انقلاب است.

 

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه امروز یکی از ضروریات اولیه مبارزه «شناخت دشمن» است، بیان کرد: ملت ایران تا به امروز در حال مبارزه بوده و تا زمانی که در زمین طاغوتی وجود داشته باشد، این مبارزه را ادامه می‌دهد.

 

وی «دشمن‌شناسی» را از نشانه‌های عقل و خرد دانست و عنوان کرد: امروز دشمن در تمام ابعاد در حال مبارزه با ما است و شیطان احزابش را جمع کرده و به ما حمله‌ور شده است.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ تصریح کرد: دشمن علاوه بر تحریم‌های اقتصادی، در مسئله فرهنگ نیز برای نسل جوان ما برنامه دارد و حال مبارزه فرهنگی با ما است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس «بصیرت» را مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمن عنوان کرد و افزود: ملت ایران محصول مبارزه را در مبارزه با استکبار جهانی، در پیروزی‌های عراق و سوریه و در توان دفاعی چشیده است و از طرفی محصول اعتماد به آمریکا را هم دیده است.

 

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه در مقابله با دشمن باید «باور توطئه» داشته باشیم، اظهار داشت: اگر کسی توطئه دشمن را توهم بداند درنهایت جهالت به سر می‌برد.

 

وی اضافه کرد: امروز شیطان آمریکا است و تمام احزابش را جمع کرده تا ظلم را به سرزمین‌ها برگرداند، یعنی دوباره یک دست‌نشانده را در ایران اسلامی حاکم کند.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ با تأکید بر اینکه نباید در برابر توطئه‌های آمریکا سیاست کفتارمابانه نشان داد، تصریح کرد: توطئه دشمن را باید دید و در برخورد با آن هوشیارانه عمل کرد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس بابیان اینکه مبارزه با آمریکا باید ادامه پیدا کند، افزود: مذاکره با آمریکا کار بی‌عقلی است و هرکسی با آمریکا مذاکره کند کار او نشأت‌گرفته از عقل و تدبیر نیست.

 

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان امسال باید باشکوه و باصلابت شرکت کنند، عنوان کرد: وحدت و یکپارچگی مسئولان و ملت ایران در مقابله با توطئه‌های آمریکا باید حفظ شود و تا زمانی که دشمنی ادامه داشته باشد، ملت ایران شعار «مرگ بر آمریکا» را فریاد می‌زند.

انتهای پیام/