راهپیمایی‌های ملت ایران درنهایت به قدس شریف ختم می‌شود/ آمریکا ضعیف‌ترین دورانش را از لحاظ روحی و سیاسی سپری می‌کند
راهپیمایی‌های ملت ایران درنهایت به قدس شریف ختم می‌شود/ آمریکا ضعیف‌ترین دورانش را از لحاظ روحی و سیاسی سپری می‌کند
نماینده مقام معظم رهبری در عراق با تأکید بر اینکه امسال هم همانند سال‌های گذشته شعار «مرگ بر آمریکا» باید شعار مردم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان باشد، گفت: آمریکا امروز در شرایط بسیار ضعیفی قرار دارد و ضعیف‌ترین دوران خودش را از لحاظ روحی و سیاسی و هم از لحاظ قدرت سپری می‌کند.

آیت‌الله سید مجتبی حسینی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره برخوردهای غیر دیپلماتیک و مخالف عرف بین‌المللی دولت و رئیس‌جمهور آمریکا علیه ملت ایران اظهار کرد: این برخوردها در حقیقت اثبات می‌کند که آنچه ملت ایران در سال ۵۸ انجام داد و سفارت که همان لانه جاسوسی آمریکا بود را اشغال کرد، کار به‌حق و به‌جایی بود.

 

نماینده مقام معظم رهبری در عراق افزود: آمریکا تاکنون رفتارش را عوض نکرده و همچنان در موضع دشمنی و عداوت با ملت ایران قرار دارد.

 

وی با تأکید بر اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» ما همان شعار هیهات من الذله امام حسین علیه‌السلام است، بیان داشت: مرگ بر آمریکای ما همان فرمایش ابی‌عبدالله علیه‌السلام است که فرمودند، باید فاتحه اسلام را بخوانیم اگر مانند یزیدی روی کار باشد، بنابراین امسال هم همانند سال‌های گذشته شعار «مرگ بر آمریکا» باید شعار مردم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان باشد.

 

آیت‌الله حسینی تصریح کرد: باید فاتحه آزادی و حریت را برای ملت‌های جهان بخوانیم تا زمانی که آمریکا قدرت داشته باشد و بتواند فساد در جوامع انجام دهد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در عراق خاطرنشان کرد: به ملت‌های دنیا باید بفهمانیم و برسانیم که آمریکایی که ما او را از کشورمان راندیم و دست تجاوز و اشغالش را از کشور ایران قطع کردیم، این آمریکا همچنان به دنبال دست‌درازی بوده و به‌حق خودش قانع نیست و به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانیم به آمریکا، اذناب و تابعینش اعتماد و اتکا داشته باشیم.

 

وی اظهار داشت: ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی که در برابر آمریکایی‌ها ضعف نشان می‌دهند، باید به خودشان بیایند و آمریکایی‌ها را طرد کنند تا مانند ایران اسلامی عزیز و سربلند باشند.

 

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: کشورهای اسلامی اگر به دنبال پیشرفت و عزت اسلامی هستند، باید دست رد به سینه آمریکا زده و سلطه سیاسی و اقتصادی او را از کشورشان قطع کنند.

 

آیت‌الله حسینی در ادامه به خوی استکباری آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا خصلت سگ را دارد و اگر عقب‌نشینی کنیم به ما حمله می‌کند؛ اگر با آمریکا مماشات کردیم به ما حمله خواهد کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در عراق بابیان اینکه هر زمان با آمریکایی‌ها مماشات کردیم، آن‌ها جری‌تر شدند، تأکید کرد: جمهوری اسلامی قصد تعدی و تجاوز به‌جایی را ندارد اما حق خودش را اگر درجایی پایمال شود با سربلندی و اتکای به خدای متعال می‌گیرد.

 

وی اظهار داشت: آمریکا امروز در شرایط بسیار ضعیفی قرار دارد و ضعیف‌ترین دوران خودش را از لحاظ روحی و سیاسی و هم از لحاظ قدرت سپری می‌کند.

 

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی به‌جز خیرخواهی و عدالت برای ملت‌های دنیا چیز دیگری نمی‌خواهد، عنوان کرد: شعار جمهوری اسلامی «هیهات من الذله» است و هیچ‌گاه زیر بار ظلم و ستم نمی‌رود.

 

آیت‌الله حسینی با اشاره به سخن معروف حضرت امام(ره) که فرمودند، «راه قدس از کربلا می‌گذرد»، خاطرنشان کرد: راهپیمایی‌های ملت ایران همچون راهپیمایی اربعین حسینی درنهایت به قدس شریف ختم می‌شود و آن روز رژیم صهیونیستی فرار خواهد کرد و یارای مقابله و مقاومت را نخواهد داشت.

انتهای پیام/