اجرای ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سرخس/ پاسداری از انقلاب، دفاع و جهاد و ولایت‌پذیری می‌خواهد/ ایران اسلامی علمدار عدالت‌خواهی و استکبارستیزی است
اجرای ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سرخس/ پاسداری از انقلاب، دفاع و جهاد و ولایت‌پذیری می‌خواهد/ ایران اسلامی علمدار عدالت‌خواهی و استکبارستیزی است
فرمانده سپاه سرخس از اجرای 200 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: دفاع مقدس، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) در مقابل اسلام آمریکایی بود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، عیسی صفری عصر امروز (پنجشنبه) در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان سرخس اظهار کرد: انقلاب اسلامی انفجار نوری در فضای ظلمانی عصر حاضر بود که امیدها را به مستضعفان جهان برگرداند و حکومتی را پایه‌گذاری کرد که علمدار عدالت‌خواهی، استکبارستیزی و نفی سلطه‌طلبی شد.

 

فرمانده سپاه سرخس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: آغاز دفاع مقدس در حقیقت نه از ۳۱ شهریور ۵۹ بلکه در قالب انقلاب اسلامی به منصه ظهور رسید و مردم ایران اسلامی برای تثبیت انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب پای کار آمدند.

 

صفری تصریح کرد: جنگ تحمیلی یک شروع بین‌المللی برای انقلاب اسلامی بود که دنیا را تحت تأثیر خود قرار داد.

 

وی خاطرنشان کرد: با رهبری‌های داهیانه حضرت امام (ره) و حضور همیشه درصحنه مردم انقلابی ایران در مواجه با این دشمن تادندان‌مسلح، ماشین جنگی رژیم بعث در همان ابتدا متوقف شد و با قوت گرفتن جریان بسیج و سازمان‌دهی آن توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با هماهنگی سایر نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش قهرمان، معادله عوض شد و موضوع جنگ تحمیلی به یک دفاع مقدس تبدیل شد.

 

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان سرخس با اشاره به سخنان معمار کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند، جنگ تحمیلی از الطاف خفیه الهی بود، اظهار داشت: دفاع مقدس، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) در مقابل اسلام آمریکایی بود.

 

صفری عنوان کرد: یکی از راه‌های دفاع از انقلاب، انتقال اصول انقلاب و آرمان‌های انقلاب و رهبری و بازخوانی آن برای نسل سوم و چهارم است.

 

فرمانده سپاه سرخس بیان داشت: پاسداری از انقلاب اسلامی، دفاع و جهاد و ولایت‌پذیری و ولایت‌پذیری می‌خواهد و نسل جدید باید با این کلیدواژه‌ها آشنا شود.

 

وی در ادامه با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: امروز مسئولان سرخس با حضور در دفتر امام‌جمعه شهرستان و دیدار با امام‌جمعه، ولایت مداری و ولایت‌پذیری را به نمایش گذاشتند.

 

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان سرخس بیان کرد: صبح فردا جمعه ۳۱ شهریورماه مراسم رژه نیروهای مسلح در شهرستان سرخس برگزار می‌شود و شاهد صلابت و اقتدار نیروهای مسلح و بسیج ده‌ها میلیونی هستیم.

 

صفری با اشاره به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در بوستان آزادگان شهر سرخس افزود: در این نمایشگاه گفتمان انقلابی و جهادی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به نمایش گذاشته می‌شود.

 

فرمانده سپاه سرخس به تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز بهار علم و دانش و هفته امربه‌معروف و نهی از منکر اشاره و تصریح کرد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و هفته امربه‌معروف و نهی از منکر زنگ مقاومت و زنگ امربه‌معروف و نهی از منکر در مدارس شهرستان نواخته می‌شود.

 

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای شهرستان، شهدای آبروی محله و شهدای گمنام شهر مزداوند از دیگر برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس این شهرستان است.

 

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان سرخس به افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در دهستان تجن در هفته دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: دو پروژه آبرسانی، چندین پروژه خانه عالم و یک پروژه تصفیه آب در هفته دفاع مقدس در دهستان تجن افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

صفری با اشاره به افتتاح چند پایگاه بسیج در مساجد الگویی شهرستان اظهار کرد: در سال ۹۶ فعالیت‌های بسیج «مسجد محوری» است.

 

فرمانده سپاه سرخس افزود: دیدار با خانواده شهدا، اجرای گشت‌های امربه‌معروف و نهی از منکر، نمایشگاه کتاب و عکس دفاع مقدس، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی و همایش پیاده‌روی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در شهرستان سرخس اجرایی می‌شود.

 

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان سرخس در پایان خاطرنشان کرد: در طول هفته دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ برنامه در قالب پایگاه محور، حوزه محور، ناحیه محور و شهرستان محور در این شهرستان برگزار می‌شود و تمامی اقشار بسیج نیز در این برنامه‌های مشارکت دارند.

انتهای پیام/